اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

عدم احساس مسئولیت برخی مسئولان دردآور است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اظهار گلایه‌ از کم‌کاری برخی مدیران و دستگاه‌های دولتی، عدم احساس مسئولیت در این افراد را دردآور خواند.

عدم احساس مسئولیت برخی مسئولان دردآور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌شب در جلسه شورای توسعه بخش کشاورزی کردستان در سالن دولت استانداری اظهار داشت: اگرچه مسیرهای خدمت و کار در این استان هموار است، اما برخی از افراد مسئول در این زمینه تدبیر نمی‌کنند.

به گفته استاندار کردستان، ظرفیت‌های کشاورزی بسترساز توسعه همه‌جانبه استان است که باید مسئولان سایر دستگاه‌های ذی‌ربط از تمام امکانات برای تحقق این مهم استفاده کنند.

وی با تاکید بر ساماندهی فارغ‌التحصیلان استان در قالب تشکیل تعاونی‌های مختلف، خاطرنشان کرد: اداره‌کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اکنون یک عنوان بدون فعالیت است و از این متولی ایجاد اشتغال انتظار می‌رود که در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

شهبازی اضافه کرد: ایجاد اشتغال تنها ارجاع ارباب رجوع به ثبت‌نام در سامانه رصد نیست بلکه باید از توفیقی که خداوند به مسئولان کردستان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم این خطه از ایران اسلامی عطا کرده، بهره‌مند شوند.

استاندار کردستان به منطقه هدف گردشگری باباگرگر قروه اشاره و تصریح کرد: در بازدیدی که از این منطقه داشتم به خیال اینکه اکنون بستری برای افزایش گردشگران و ارتقای صنعت توریسم فراهم است، اما به‌دلیل عدم احساس مسئولیت دستگاه‌های متولی، هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی این منطقه را نیازمند سرمایه‌گذاری برای توسعه صنعت گردشگری خواند و ادامه داد: با اینکه خسارت زیادی به این منطقه وارد شده، اما نه میراث فرهنگی، نه فرمانداری شهرستان و نه اوقاف پاسخگوی این کم‌کاری و خسارت نیستند.

شهبازی از بانک‌های عامل در زمینه عدم به موقع پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزا اظهار گله‌مندی کرد و گفت: بروکراسی اداری و قید و بند بانک‌ها موجب عدم تحقق سرمایه‌گذاری شده و این نوعی جفا در حق مردم کردستان است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کردستان نیز در این جلسه از اختصاص 220 میلیون مترمکعب آب از استان به دریاچه ارومیه خبر داد و متذکر شد: توسعه صنعت گردشگری و بیشتر با محوریت کشاورزی در قالب این طرح پیش‌بینی شده است.

شاهین پاکروح با اشاره به ابلاغ تخصیص آب‌های زیرزمینی و سطحی در برنامه پنجم توسعه، اذعان داشت: اگرچه شاید تنش‌هایی در این زمینه به‌وجود بیاید، اما با کمترین مشکل زمینه کار را فراهم می‌کنیم. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول