اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

مدیران ‌باید‌ با احساس مسئولیت ‌گام‎های مصمم ‌در راه تعالی کشور بر‌دار‌ند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: یک مدیر ‌باید با اندیشه ناب اسلامی و با احساس مسئولیت و دلسوزی کامل در میدان حاضر بوده ‌و با شاهد و ناظر قرار دادن خداوند ‌گام‎های مصمم و بلندی را در راه تعالی کشور بردارد.

مدیران ‌باید‌ با احساس مسئولیت ‌گام‎های مصمم ‌در راه تعالی کشور بر‌دار‌ند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در شهرستان کردکوی اظهار داشت: خادمین فرهنگی، علل و اسباب تحقق منویات دینی در جامعه اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: دین اساسا برای سعادت دنیا و عقبای فرد و جامعه آمده است و اگر قرار است که این سعادت و نیاز انسان تأمین شود، طبیعتا وظیفه کارگزاران و خدمتگزاران است تا زمینه کسب اندیشه سالم و عمل صالح را فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: به لطف الهی نظام دینی با طراحی معمار کبیر انقلاب اسلامی و با همت و اجرای همه اندیشمندان و فرهنگ دوستان تحت زعامت رهبری فرزانه انقلاب 33 سال تاریخ پرعزت خود را طی کرده و این ویژگی حاصل نشده جز در پناه واژه‎هایی چون تقوا، اراده، احساس مسئولیت و اندیشه صحیح و عمل صالح که در نهاد فرهنگی معنا و مفهوم پیدا می‎کند.

جمشیدی خاطر نشان کرد: امروز وقتی که از پیشرفت و عدالت سخن می‎گوییم تنها در برگیرنده پیشرفت‎های علمی، فیزیکی و تسلیحاتی کشور نیست بلکه پیشرفت اندیشه اسلام ناب محمدی است که مرزها را در نوردیده و دشمنان نظام را هراسان ساخته است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تخریب پایه‎های معنوی و فرهنگی نظام دینی و تبدیل کردن فرصت‎ها به تهدید است.

معاون استاندار گلستان در ادامه اظهار داشت: برای خنثی کردن تهدیدات دشمن و استفاده مطلوب از فرصت‎های به دست آمده، یک مدیر فرهنگی باید با اندیشه ناب اسلامی و با احساس مسئولیت و دلسوزی کامل در میدان حاضر بوده که با بازخوانی دستاوردهای نظام دینی همواره توطئه‎ها و نقشه‎های شوم دشمنان نظام را با مدیریت صحیح خنثی ساخته و با شاهد و ناظر قرار دادن خداوند متعال گام‎های مصمم و بلندی را در راه تعالی کشور بردارد. 

در پایان این جلسه از خادمین فرهنگ عمومی استان توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، حجت‎الاسلام محمدی عراقی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول