اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی قوچان:

قوچان مهم‌ترین قطب کشاورزی و دامپروری خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی قوچان گفت: با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد قوچان در تولیدات کشاورزی و دامی هم‌چون انگور، سیب‌زمینی بذری و لبنیات این شهرستان مهم‌ترین قطب کشاورزی و دامپروری در استان است.

قوچان مهم‌ترین قطب کشاورزی و دامپروری خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی یگانه‌مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان قوچان با برخورداری از شاخص‌های منحصر به فرد هم‌چون برخورداری از ویژگی‌های مهم و استراتژیک تولید محصولات کشاورزی و ظرفیت‌های ویژه دامپروری می‌تواند در عرصه شکوفایی تولید حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: مسئولان شهرستان می‌توانند با حمایت از نیروهای انسانی غیر بومی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از ظرفیت‌های ویژه شهرستان به بهترین نحو استفاده کنند.

یگانه‌مقدم گفت: استفاده از شبکه‌های نوین آبیاری می‌تواند ظرفیت تولید محصولات کشاورزی ما را چند برابر نماید و قطعاً توسعه کشاورزی در قالب یکپارچه‌سازی اراضی و تاسیس تعاونی‌های متمرکز برای کشاورزان می‌تواند ظرفیت‌های موجود را از قوه به فعل و حتی دو چندان کند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان اظهار داشت: انگور مرغوب و سیب‌زمینی بذری و گوشت و لبنیات قوچان همیشه مورد تایید مسئولان و سازمان‌های تجاری داخلی و خارجی قرار گرفته است، با توجه به سال 91 که بر پایه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بنا نهاده شده باید جهش اقتصادی بر مبنای تولید ملی باشد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول