اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر در بازدید از مجموعه عطر سیب:

بوستان عطر سیب چون نگینی در جنوب تهران می‌درخشد

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر در بازدید از اقدامات صورت گرفته در مجموعه تفریحی ‌ـ ورزشی عطر سیب گفت: بوستان عطر سیب چون نگینی در جنوب تهران می‌درخشد.

بوستان عطر سیب چون نگینی در جنوب تهران می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجموعه تفریحی، فرهنگی و ورزشی عطر سیب با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح ایجاد شده و همه روزه پذیرای شهروندان است.  

شهردار باقرشهر در بازدید از مجموعه تفریحی‌ ـ ورزشی عطر سیب از اقدامات انجام شده در زمینه توسعه این بوستان بازدید کرد.

جمشید سعادتمند در این بازدید ضمن تقدیر از کارکنان و کارگران که در حفظ و نگهداری این مجموعه تلاش می‌کنند، از زحمات شبانه‌روزی ایشان قدردانی کرد و افزود: مجموعه تفریحی ـ ورزشی عطر سیب از اقدامات ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در تامین رفاه و آسایش شهروندان خوب باقرشهر است و این مجموعه چون نگینی در جنوب شهر تهران می‌درخشد.

وی پس از بازدید از نقاط مختلف بوستان، از پیست اسکیت بوستان عطر سیب نیز بازدید کرد و از نحوه حضور خانواده و جوانان و نوجوانان آگاه شد.

شهردار باقرشهر در ادامه از طرح توسعه شهربازی مجموعه تفریحی ـ ورزشی عطر سیب بازدید کرد.

وی در این زمینه یادآور شد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و حضور بیش از پیش خانواده‌ها در این بوستان و همچنین استقبال خوب شهروندان باقرشهر و شهرهای هم‌جوار، طرح توسعه شهربازی عطر سیب و استفاده از دستگاه‌های تفریحی جدید در دستور کار قرار گرفت.

سعادتمند در ادامه این بازدید یادآور شد: حفظ ایمنی و سلامتی شهروندان از جمله نکاتی است که به پیمانکار گوشزد شده است.

پیمانکار شهربازی نیز توضیحات لازم را در ارتباط با پیشرفت کار و امکانات جدید ارائه کرد.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر که در این برنامه حضور داشت ضمن اشاره به استقبال شهروندان از امکانات موجود و فضاهای ورزشی و تفریحی گفت: یکی از برنامه‌های ما که به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است، برگزاری کلاس‌های آموزش اسکیت برای تمامی رده‌های سنی مختلف در دو بخش دختران و پسران است که برای سومین سال متوالی این کلاس‌ها با توجه به استقبال مناسب شهروندان برگزار می‌شود.

رضا لک عنوان کرد: در مجموعه تفریحی‌ ـ ورزشی عطر سیب فضاهای مناسبی جانمایی شده است که از جمله این فضاها زمین‌های متعدد روباز برای ورزش‌های توپی شامل والیبال، بسکتبال، فوتسال و هندبال، میزهای شطرنج و سایت اسکیت به متراژ یک هزار و 256 مترمربع است.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در ادامه به استادیوم 10 هزار نفری ایثارگران اشاره کرد و از شهردار باقرشهر درخواست کرد با توجه به برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی مختلف در زمین مذکور، در ارتباط با تعویض و ترمیم چمن مصنوعی مساعدت شود که ایشان دستورات لازم را در این زمینه اعلام کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول