اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

افتتاح بوستان 5 هکتاری شهر معلم‌کلایه

خبرگزاری فارس: شهردار معلم کلایه گفت: بوستان گردشگری پنج هکتاری معلم‌کلایه با هدف افزایش امکانات تفریحی و رفاهی شهری و گردشگری مسافران تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بوستان 5 هکتاری شهر معلم‌کلایه

علی‌محمد‌ حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: عملیات اجرایی بوستان پنج هکتاری شهر معلم‌کلایه در ورودی این شهر آغاز شده است که با تلاش و همت مضاعف مسئولان مربوطه این پارک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بوستان پنج هکتاری شهر معلم‌کلایه از سال 89 با اعتبار 100 میلیون تومان آغاز شده است، گفت: سال گذشته 52 میلیون تومان و در سال جاری 100 میلیون تومان برای اتمام سریع‌تر این بوستان تخصیص یافت.

حسینی افزود: معاون عمرانی استانداری مساعدت مالی خوبی را برای ارتقا سرعت عملیات اجرایی این پروژه داده است که امیدواریم این حمایت مالی سریع‌تر اجرایی شود.

ساماندهی رودخانه کیان‌رود معلم‌کلایه

حسینی اظهار کرد: رودخانه کیان‌رود که در داخل شهر معلم‌کلایه قرار دارد با لایه‌روبی ساماندهی می‌شود.

وی به نصب 9 عدد پرچم جمهوری اسلامی در پل استل‌بر و خرید یک دستگاه ماشین برای کارهای اداری شهرداری اشاره کرد و گفت: کمک به ورزشکاران و دانش‌آموزان، کمک به مصلای نماز جمعه معلم‌کلایه و برگزاری پیاده‌روی خانواده از برنامه‌های سال جاری است.

این مقام مسئول بیان کرد: دیوار‌چینی جنب شعبه نفت محله شمس‌کلایه به منظور تعویض معبر با اعتبار پنج میلیون تومان، نصب پل‌های روگذر نهرهای آب با اعتبار 300 هزار تومان و برداشت ترانشه ورودی شمس‌کلایه برای تعویض معبر با اعتبار 10 میلیون تومان از برنامه‌های سال گذشته بوده است.

شهردار معلم‌کلایه اضافه کرد: مراسم چهارشنبه‌سوری سال گذشته بیرون از شهر برگزار شد تا مزاحمت‌های ‌شهری کاهش یابد.

وی درختکاری در خروجی شهر، کاشت گل و گیاه در میادین شهر، ساماندهی سرویس بهداشتی در ورودی شهر، تهیه بروشورها و آگهی تبلیغاتی را از برنامه‌‎های سال جاری عنوان و بیان کرد: نصب پروژکتورهای مبلمان شهری با اعتبار 45 میلیون تومان خرید ماشین زباله شش تنی و 100 مخزن زباله جدید با اعتبار 100 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول