اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20 برگزار شد

همایش کوهپیمایی ویژه گروه‌های دوام جنوب تهران

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 از برگزاری همایش کوهپیمایی گروه‌های دوام این منطقه در کوه‌های بی‌بی شهربانو (س) خبر داد.

همایش کوهپیمایی ویژه گروه‌های دوام جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهرداری منطقه 20 از برگزاری همایش کوهپیمایی گروه‌های دوام این منطقه در کوه‌های بی‌بی شهربانو (س) خبر داد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط گفت: همایش کوهپیمایی گروه‌های دوام این منطقه به کوه‌های بی‌بی شهربانو (س) به منظور اجرای آزمایشی سازماندهی داخلی این گروه‌ها انجام شده است.

محسن کریمی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری واحد ورزش برگزار شد، خاطرنشان کرد: گروه‌های دوام این منطقه با گذراندن دوره‌های آموزشی لازم موفق به کسب گواهینامه و کارت دوام سازماندهی شده‌اند.

وی در ادامه هدف از این همایش را حفظ ارتباط در پایدار سازی هر چه بیشتر این گروه‌های مردمی برشمرد و عنوان کرد: در این همایش 110 نفر از گروه‌های دوام متشکل از بانوان و آقایان حضور داشتند.

این گزارش حاکی است، در حال حاضر بیش از یک هزار و 200 نفر از شهروندان شهرری در قالب گروه‌های دوام آموزش لازم را دیده‌اند تا در مواقع بحرانی اولین نفراتی باشند که به محله خود امدادرسانی می‌کنند.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول