اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

اجرای 30 طرح پاک‌سازی افراد پرخطر در بوستان‌های نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: 30 طرح پاک‌سازی بوستان‌های شهری و روستایی از افراد پرخطر و بزه‌کار در سطح شهرستان انجام شده است.

اجرای 30 طرح پاک‌سازی افراد پرخطر در بوستان‌های نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرهنگ محمدحسن امیری صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه تعاملی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیشابور دارای هشت تفرجگاه بی‌نظیر در کشور است که سعی در پوشش ویژه آنها داریم ولی به علت کمبودها نمی‌توانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

وی افزود: احساس امنیت در سایه پیش‌گیری از جرایم خشن و معمولی اتفاق می‌افتد و امسال این رویکرد را همراه با اصلاح رفتاری در پرسنل با قوت پی‌گیری می‌کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: احساس آرامشی که در نیشابور ایجاد شده است نشان‌ دهنده نقش محوری نیروی انتظامی و رسانه‌های گروهی در این باره است.

وی با اشاره به نقش محوری اصحاب رسانه‌های گروهی در تامین امنیت اظهار کرد: نقش رسانه‌های گروهی کم‌تر از نقش نیروی انتظامی نیست.

عضو شورای تامین نیشابور یادآور شد: به لحاظ وسعت حوزه سرزمینی و جمعیت زیاد و حتی استفاده از شیفت استراحت نیاز به نیرو و تعداد کلانتری بیشتر داریم.

امیری با تاکید بر اینکه اگر یک نفر کتمان آماری کند برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: مقابله در بعضی اوقات لازم است ولی باید به دنبال از بین بردن بسترها باشیم.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد تماس‌ها، مزاحمت یا غیر واقعی یا غیر مرتبط با ماموریت پلیس است، از مردم درخواست کرد مراقب اطرافیان خود باشند تا وقت پلیس بی‌مورد گرفته نشود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول