اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دو سال آینده

بوستان ملاخلیلای قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مسئول عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین از بهره‌برداری از بوستان ملاخلیلای این شهر تا دو سال آینده خبر داد.

بوستان ملاخلیلای قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

کامران گلباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهری، گسترش فضای تفرجگاه‌ها و بهره‌مندی بیشتر شهروندان و به ویژه ساکنان منطقه یک شهر قزوین از فضای بوستانی، از دو سال پیش کار تملک زمین برای احداث یک بوستان شش هکتاری در منطقه یک شهر قزوین آغاز و تاکنون 90 درصد از آن تملک شده است.

گلباز افزود: موقعیت مکانی بوستان ملاخلیلا در کمربندی جمهوری اسلامی واقع در روبروی میدان میوه و تره‌بار است و به دلیل قرار گرفتن آن در مسیر عبور مسافران، در صورت احداث بوستان، مسافران عبوری نیز می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: از امروز اسناد مربوط به مناقصه آن توزیع شده و پیمانکار اجرای طرح انتخاب می‌شود.

مسئول عمرانی منطقه یک شهرداری خاطرنشان کرد: علاوه بر بوستان ملاخلیلا، بوستان دیگری با عنوان بوستان مسافر در همین منطقه شهری در نظر گرفته شده و در حال احداث است.

گلباز پیشرفت فیزیکی این طرح را 90 درصد عنوان و تصریح کرد: عملیات عمرانی این بوستان از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده و حداکثر تا تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی بیان کرد: این بوستان که دارای 18 آلاچیق و تمام وسایل بازی و تجهیزات بوستانی است، در انتهای خیابان اصفهان واقع شده و یک و نیم هکتار مساحت دارد.

مسئول عمرانی منطقه یک شهرداری بیان کرد: احداث بوستان در چنین مکانی می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه فرهنگ اهالی آن منطقه باشد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول