اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات بوکس دانشگاه‌های غیرانتفاعی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: نخستین دوره از مسابقات بوکس قهرمانی دانشگاه‌های غیرانتفاعی استان با عنوان جام فتح خرمشهر در ارومیه برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات بوکس دانشگاه‌های غیرانتفاعی

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این مسابقات تیم دانشگاه غیرانتفاعی کمال مقام نخست را کسب کرد و دانشگاه‌های صبا و آفاق به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسئول با اشاره به نفرات اول، دوم و سوم این دوره از مسابقات تصریح کرد: در وزن 56 کیلوگرم سهیل رهبرمنش از دانشگاه کمال و امید سلامت از دانشگاه صبا به ترتیب نفرات اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: در وزن 60 کیلوگرم حامد عجم از علم و فن، شهاب پناهی از دانشگاه کمال و علی قنبری از صبا مقام اول تا سوم این وزن را کسب کردند و در وزن 69 کیلوگرم نیز کمال قادرزاده از دانشگاه کمال و حامد احمدی از صبا و صابر دستی از دانشگاه آفاق به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در وزن 75 کیلوگرم محمد آرا از صبا، سید محمدکاظم نبوی از کمال و رزگار شفیعی از آفاق و در وزن 81 کیلوگرم نیز صابر بابایی‌حصار از آفاق و سردار پاکزاد از کمال و مرتضی خمسه‌لویی از دانشگاه صبا به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

این مسئول با بیان اینکه در وزن 91 کیلوگرم صدیق موسوی از آفاق و محمد قهوه‌چی از کمال به ترتیب اول و دوم شدند، گفت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات از سوی کمیته فنی مسابقات شهاب پناهی، حامد احمدی، کمال قادرزاده و حامد عجم  هستند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات حکم قهرمانی، تقدیرنامه و هدایایی از سوی دانشگاه کمال ارومیه اهدا شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول