اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان:

محدودیتی برای جذب بازیکن بومی نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان گفت: ترکیب فصل گذشته تیم ماهان با تغییر اندکی حفظ شده اما محدودیتی برای جذب بازیکنان بومی مورد نیاز نداریم.

محدودیتی برای جذب بازیکن بومی نداریم

حمید شب‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از هفته نخست اردیبهشت‌ماه سال جاری دور جدید تمرین‌های تیم واترپلو ماهان برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر واترپلو برگزار شد.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ترکیب این تیم بیان داشت: نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی نداشتیم و اسکلت اصلی تیم حفظ شد.

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان ادامه داد: محدودیتی برای جذب بازیکنان بومی نداریم و در صورتی که این بازیکنان در اندیشه‌های تاکتیکی کادر فنی حضور داشته و برای همراهی تیم ماهان مشکلی نداشته باشند، جذب تیم می‌شوند.

شب‌انگیز افزود: قرار است فصل جدید مسابقات لیگ برتر واترپلو از تیرماه سال جاری آغاز شود و تمرین‌های تیم ماهان تا آغاز مسابقات ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اطلاعی از زمان برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های واترپلو آسیا نداریم، تصریح کرد: هنوز کنفدراسیون آسیایی زمانی را برای انجام این مسابقات مشخص نکرده و به همین دلیل نمی‌توانیم در این‌باره برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول