اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

مصلای شبانکاره نیازمند کمک مالی مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: مصلای شبانکاره نیازمند کمک مالی مردم و مسئولان است.

مصلای شبانکاره نیازمند کمک مالی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره عبدالرسول حمادی سه‌شنبه شب در نشست مسئولان در شبانکاره اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط کنونی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و در سال‌های گذشته شاهد پیشرفت بسیار خوبی توسط نظام اسلامی هستیم.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در نقاط محروم و روستایی وظیفه تک‌تک مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که دعای خیر مردم بدرقه راه ما باشد و این امر جز با خدمات‌رسانی صادقانه محقق نمی‌شود.

امام جمعه شبانکاره بر لزوم صبر و متانت مسئولین در مقابل ارباب رجوع تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان باید انتقادپذیر باشند و در برابر مردم صبور باشند و به تمام مشکلات افراد رسیدگی کنند.

حمادی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسئولان باشد و در نظام اسلامی شایسته نیست که مردم پشت اتاق مسئولان معطل شوند.

وی با اشاره به وضعیت مصلای شبانکاره خاطر نشان کرد: بیش از 3 هزار و 200 متر زیربنای مصلای شبانکاره آماده شده و برای اتمام نیاز به کمک مالی دارد که انتظار داریم مردم و مسئولان در این مسیر همکاری کنند.

امام جمعه شبانکاره اذعان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی شبانکاره فاقد مکان مناسب است و از مسئولان بخش و شهرستان انتظار داریم همراهی کنند.

حمادی گفت: اتمام مجتمع فرهنگی شبانکاره و تکمیل و تجهیز خانه‌های عالم در این بخش از دیگر مسایلی است که باید توسط مسئولان پیگیری شود.

وی اضافه کرد: رسیدگی به قلعه ملک منصور خان در بخش شبانکاره نیز از دیگر مواردی است که امیدوار هستیم مورد عنایت ویژه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شبانکاره بر لزوم توسعه برق شبانکاره تاکید کرد و اظهار داشت: وضعیت برق در شبانکاره مطلوب نیست و نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول