اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه پاوه:

دیکته قطعنامه شکست خورده آمریکا به شورای حکام از روی سردرگمی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه اقدام اخیر آمریکا در دیکته کردن قطعنامه به شورای حکام را حرکتی از روی سردرگمی دانست و گفت: عدم توفیق آمریکا در دستیابی به اجماع در تصویب قطعنامه شکستی دیگر را برای شیطان بزرگ رقم زد.

دیکته قطعنامه شکست خورده آمریکا به شورای حکام از روی سردرگمی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری ظهر امروز در دیدار بسیجیان این شهرستان در کانون فرهنگی مسجد قبا این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج از زمان تشکیل تا‌کنون صادقانه و با کم‌ترین توقع خدمت شایانی را به کشور ارائه کرده است و اکنون که تهاجم دشمن به عرصه فرهنگی کشیده شده بسیج همانند دوران دفاع مقدس، آمریکا و هم‌پیمانانش را به زانو در می‌آورد.
وی گفت: لازمه پیروزی سریع بسیج بر دشمن در حوزه جنگ نرم به کارگیری نیروهای مخلص و متخصص در امر رسانه است، چرا که بیشترین فشار به کشور، در حوزه رسانه و برای تخریب ذهن جوانان وارد می‌شود.
قادری تصریح کرد: در حال حاضر 47 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای به طور شبانه‌روزی علیه نظام مشغول فعالیت هستند که باید به این شبکه‌های دیداری شبکه‌های اینترنتی چون فیس بوک را که خطرناک‌تر هم هست، اضافه کنیم.
وی افزود: خداوند در قرآن کریم به مسلمانان می‌فرماید:‏ ای مؤمنان! هنگامی که با گروهی از دشمنان در میدان کارزار روبرو شدید، پایداری کرده و بسیار خدا را یاد کنید و قدرت و عظمت و وفای به عهد او را پیش چشم دارید و به تضرع و زاریش بخوانید تا در دنیا پیروز و در آخرت رستگار شوید.
چهره برتر فرهنگ عمومی استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) در زمینه ابزار مورد نیاز مسلمانان برای شکست دشمن، ذکاوت و هوشیاری را از مهم‌ترین ملزومات می‌داند و به مسلمانان توصیه می‌کند که با دشمن عاقلانه برخورد کنند.
امام جمعه پاوه بیان کرد: جنگ رسانه‌ای را باید با به کارگیری رسانه‌هایی توانا دنبال کرد و اگر اصحاب رسانه با نیروی ایمان به جنگ رسانه‌های آنها که هیچ پشتوانه معنوی ندارند، بروند شکست آنها قطعی بوده و این از سنت‌های بی‌بدیل خداوند سبحان است.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه گفت: همه انقلاب‌های منطقه به خاطر دین بوده و تنها پشتوانه آنها ایمان به خداست و این امر دلیل هراس مستکبران از این موج جدید خداجویی است.
امام جمعه پاوه ضمن اشاره به حرکت مشمئز کننده یک دختر مصری که عکس عریان خود را در وبلاگش منتشر کرده، تصریح کرد: این حرکات زشت و مذبوحانه آخرین تلاش‌های باقی‌مانده سرسپردگان غرب است که بحمدلله واکنش قاطع ملت مصر به آن حرکت، بار دیگر ثابت کرد که بدنه اصلی و اکثریت جامعه، مسلمان حقیقی و پیرو آیین نجات‌بخش رسول‌ الله (ص) هستند.
ماموستا قادری اقدام اخیر آمریکا در دیکته کردن قطعنامه به شورای حکام را نیز حرکتی از روی سردرگمی دانست و اظهار کرد: عدم توفیق آمریکا در دستیابی به اجماع در تصویب قطعنامه شکستی دیگر را برای شیطان بزرگ رقم زد.
امام جمعه پاوه در پایان سخنان خود با یادآوری خاطراتی از تشکیل بسیج در پاوه و اورامانات گفت: مردم این دیار با اخلاص کامل از نظام دفاع کرده‌اند و خون ریخته شده جوانان رشید اورامانات بر روی کوه‌ها و تپه‌های منطقه شاهد و گواه این مدعاست.
در ابتدای این جلسه غلامرضا عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ضمن عرض خیر مقدم به بسیجیان حاضر، از راهنمایی‌ها و حمایت‌های همیشگی امام جمعه پاوه تقدیر کرد. 
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول