اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جابه‌جایی پایه‌های برق انجام شد

اختصاص 5/1 میلیارد اعتبار به شرکت برق بجنورد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: یک و نیم میلیارد ریال اعتبار برای جا به جایی پایه‌های برق و رفع حریم شبکه‌های توزیع برق در مجاورت منازل مسکونی مشترکان اختصاص یافت.

اختصاص 5/1 میلیارد اعتبار به شرکت برق بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، قربانعلی علی‌نیا اظهار کرد: در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی برای شهروندان، این شرکت همانند سال‌های قبل، مشکلات مربوط به حریم شبکه‌های توزیع برق را با صرف اعتبار  قابل توجهی برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع همه ساله و در ضمن اجرای سایر برنامه‌ها و پروژه‌ها انجام می‌شود، افزود: با توجه به گسترش بافت شهری مرکز استان، امسال با اولویت ویژه‌ای نسبت به انجام آن اقدام می‌شود.

علی‌نیا طول شبکه نیازمند جا به جایی و رفع حریم را قریب به پنج کیلومتر ذکر کرد و گفت: بیشتر مسیرهای پیش‌بینی شده در بافت فرسوده شهر قرار گرفته است.

وی تسریع در روند انجام طرح جامع و تفصیلی شهر از سوی مسئولان شهری را خواستار شد و تاکید کرد: با این روش هر گونه دوباره کاری در جا به جایی شبکه‌های برق منتفی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی یادآور شد: پس از اتمام این پروژه در شهرستان بجنورد، به‌زودی جا به جایی حریم شبکه‌ها در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول