اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمسئول روزنامه شرق:

رسانه‌های فعال در عرصه ملی کم‌تر به مسائل محلی می‌پردازند

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه شرق گفت: رسانه‌های فعال در عرصه ملی کمتر به مسائل محلی می‌پردازند و صفحات شهرستانی غنی و پربار نیست.

رسانه‌های فعال در عرصه ملی کم‌تر به مسائل محلی می‌پردازند

مهدی رحمانیان در حاشیه نشست هم‌اندیشی رسانه‌‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: رسانه‌های فعال در عرصه ملی کمتر به مسائل محلی می‌پردازند و صفحات شهرستانی غنی و پربار نیست، از طرفی محلی‌ها نیز چندان این رابطه را برقرار نکردند و به دنبال رفع این نقص نبودند، فکر می‌کنم اگر از هر دو سو این مسئله دنبال شود می‌توان آن را رفع کرد.

مدیرمسئول روزنامه شرق ادامه داد: باید این امکان فراهم شود تا خبرنگاران به استان‌ها و شهرستان‌ها سفر کنند و بیش‌تر با مردم و مسئولان ارتباط داشته باشند که این رابطه دوسویه در تقویت جایگاه شهر نیز مؤثر است.

رحمانیان با اظهار اینکه مشهد به برکت امام رضا ظهور رسانه‌ای برجسته‌تری نسبت به سایر شهرها و استان‌ها دارد، اضافه کرد: مشهد باید از این ظرفیت استفاده کند و مشابه جلسه‌ای که از سوی شهرداری برگزار شد را تدارک ببیند تا رابطه دوسویه مسئولان شهری و رسانه‌ها برقرار شود زیرا این رفت و آمدها تاثیرات مثبتی را خواهد داشت.

مدیر مسئول روزنامه شرق درباره برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای نیز خاطرنشان کرد: رسانه تأثیرات خاص خود را دارد و در مدیریت نوین دنیا جایگاهی برای آنها دیده شده، بنابراین اگر این جشنواره بتواند رسالت مدنظر خود را به درستی انجام دهد، می‌تواند تا حد زیادی نقاط قوت و ضعف خود را نشان داده و از رهگذر نگاه رسانه‌ای به رفع آنها بپردازند.

وی در پایان اذعان داشت: ما نیز سعی می‌کنیم در حوزه ارتباط رسانه‌ای قدمی برداریم و تعامل بیش‌تری در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول