اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تعمیق ارزش‌های دینی موجب شکست دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تعمیق ارزش‌های دینی در جامعه بهترین ابزار برای شکست جنگ نرم دشمنان می‌باشد.

تعمیق ارزش‌های دینی موجب شکست دشمن در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دانشگاه پیشرو در اخلاق و فرهنگ اظهار داشت: دشمنان امروز به دنبال این هستند تا با از بین بردن ارزش‌های دینی در جامعه مانع از گسترش اسلام و اسلام‌خواهی شوند که باید با این توطئه‌های آنان مقابله کرد.

وی با تاکید بر اینکه تعمیق ارزش‌های دینی بهترین ابزار برای شکست جنگ نرم دشمنان است خاطر نشان کرد: تقویت روحیه معنوی و تعمیق باورهای اعتقادی همراه با کسب دانش و تولید علم در دانشگاه‌ها می‌تواند در تعمیق ارزش‌ها نقش اساسی ایفا کرده و تاثیرگذار باشد.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه کسب علم بدون تحصیل تقوا هیچ ثمره‌ای به همراه نخواهد داشت گفت: دانشجویان از اثرگذارترین اقشار جامعه هستند که می‌توانند با کسب تقوا، اخلاق و رفتار اسلامی، فرهنگ دینی را در جامعه نهادینه کرده و توطئه‌‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: امروز دانشجویان در بخش علم‌محوری و اختراعات و کسب عنوان‌های برتر در مسابقات و المپیادهای علمی موجب افتخار و سربلندی ایران عزیز هستند که این مایه اقتدار و عزت کشور است.

نمایشگاه دانشگاه پیشرو در اخلاق و فرهنگ با حضور 15 دانشگاه مستقر در استان مرکزی به مدت پنج روز در مصلای بیت‌المقدس اراک گشایش یافت.

در این نمایشگاه‌ دستاوردهای علمی، رباتیک، اختراعات و موفقیت‌های دانشجویان در مسابقات فرهنگی، ورزشی و تحقیقات دینی به مدت پنج روز به معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول