اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه چمران اهواز تأکید کرد

بکارگیری زبان هنر در ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری و ترویج ارزش‌ها با زبان هنر را در تأثیرگذاری فعالیت‌ها مهم ارزیابی کرد.

بکارگیری زبان هنر در ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا مخبر دزفولی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به طرح نهضت قرآنی، آیین جوانمردی، نمایش و نقد فیلم‌های ارزشی و تهیه منشور اخلاقی برای کانون‌ها خواستار همراهی همه خدمتگزاران حوزه معاونت فرهنگی با این معاونت شد.

وی انجمن اسلامی دانشجویان را از «رویش‌های مبارک انقلاب اسلامی» در عرصه خطیر دانشگاه‌ها توصیف کرد و با اشاره به تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه بر کشور از طرف نظام سلطه و نیز تنش‌های سیاسی در فضای داخلی و کمرنگ بودن تقوا در فعالیت‌های سیاسی، تصریح کرد: قطعاً حضور و نقش بی‌مانند رهبر معظم انقلاب موجب سکون و ثبات کشور بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی در کشور و خصوصاً در دانشگاه را ترویج تقوی و اخلاق، حفظ وحدت و همبستگی، التزام به قانون و تلاش برای تقویت روحیه ولایتمداری دانست و تشکیل معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها را گامی در راستای همسو کردن فعالیت‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری و هدر رفتن نیرو‌ها در حوزه فرهنگی نام برد.

مخبر دزفولی با اشاره به سیاست‌گذاری مقام معظم رهبری در حوزه داخلی به عنوان جذب حداکثری و دفع حداقلی، تأکید کرد: گسترده کردن دایره مخاطبان به منظور رساندن پیام‌های ارزشی به تعداد بیشتری از عناصر دانشگاهی از اولویت‌های کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال جاری است.

وی افزود: تهیه بسته عفاف و حجاب و ستاد عفاف و حجاب دانشجویی از اقدامات اجرایی و عملی صورت گرفته در معاونت فرهنگی است که آثار فعالیت‌های آن در آینده مشاهده خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قول داد: در سال جاری حمایت بیشتری از این مجموعه ارزشی صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول