اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری البرز:

سالم‌سازی جامعه در گرو توجه به ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: توجه به ارزش‌های دینی، ایمان به خداوند و روز قیامت، موجب ایجاد و شکل‌گیری جامعه‌ای سالم است.

سالم‌سازی جامعه در گرو توجه به ارزش‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان البرز محمدصادق مهدوی‌راد در جمع نمایندگان امور بانوان این ‌اداره با اشاره به حجم کار و پرونده‌های وارده به دادگستری اظهار کرد: همگی باید در ساختن جامعه‌ای سالم، با ایمانی محکم و اعتقادی راسخ به دین و قیامت تلاش کنیم، زیرا یک جامعه‌ سالم باعث می‌شود که انسان‌های سالم در جامعه رشد کنند.

وی تصریح کرد: عکس این موضوع نیز صادق است و جامعه‌ای که ناسالم باشد به طبع انسان‌های سالم هم در آن به سختی زندگی خواهند کرد.

مهدوی‌راد اظهار داشت: در جامعه‌ بسیار بزرگ جهانی که فن‌آوری ارتباطات آن را به دهکده کوچک تبدیل کرده است، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق در جهت ارتقای ایمان هستیم و برای رسیدن به این هدف نباید از هیچ کوششی غفلت کنیم.

این مقام ارشد قضایی یادآور شد: اگر مشکلاتی برای جامعه ما ایجاد شود، هیچ کس نمی‌تواند در سلامت، شادی و به دور از هر گونه مشکل زندگی کند.

مهدوی‌راد با تاکید بر سفارش بزرگان دین و ائمه اطهار(ع) گفت: در جامعه‌ای که مبانی دین و ایمان حکم‌فرما است، آن جامعه سالم‌تر از جوامع دیگر خواهد بود اگر چه نظارت نیز بی‌تأثیر نیست.

* ضرورت امر به معروف در دستگاه قضایی

وی خطاب به نمایندگان امور بانوان ادارات کل استان البرز گفت: شما وظیفه بسیار سنگینی دارید و باید در کار خود بسیار جدی باشید و از امر به معروف و نهی از منکر در ادارات غفلت نکنید.

مهدوی‌راد افزود: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نباید شعار داد زیرا آنجا که عمل کم باشد، شعار آفت است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول