اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

9 دی تاکید ملت بر حفظ ارزش‌های دینی بود/ ضربه زدن به نظام کابوس دشمن شده است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: ملت مومن و انقلابی ایران در حماسه بزرگ 9 دی بر حفظ ارزش‌های دینی خود تاکید کردند.

9 دی تاکید ملت بر حفظ ارزش‌های دینی بود/ ضربه زدن به نظام کابوس دشمن شده است
نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ملت رشید ایران اسلامی در سه دهه حیات پر برکت انقلاب روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده‌اند.
وی تصریح کرد: به موازات هر دسیسه و تقابل آشکار و پنهان دشمنان، مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی با رهبری و اشاره ولی فقیه زمان و با بصیرت انقلابی توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند و روزهای حماسی بزرگی را خلق کرده‌اند که یکی از این روزهای سرنوشت‌ساز و حماسه‌ساز 9 دی سال 88 است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: 9 دی یادآور حضور عظیم و با شکوه ملت مومن ایران اسلامی در صحنه است که بار دیگر با وجود همه هجمه‌ها و تبلیغات و توطئه‌های دشمنان انقلاب، حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اعلام داشته و بر حفظ ارزش‌های دینی خود تاکید کردند.
مقدسی با تاکید بر اینکه نهم دی به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان فریاد زد، خاطر نشان کرد: مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم 9 دی نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهد توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه‌ای کند و یا متوقف کند.
وی افزود: ملت در این روز سرنوشت‌ساز در یک حضور به یادماندنی شرکت کرده و اعتقادات خود را یک ‌بار دیگر بیان کرد و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: مردم در این روز نشان دادند با وجود گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان به آرمان‌های آن پایبند هستند و از نظام حمایت و رهبر خود را در سختی‌ها و ناملایمات روزگار تنها نمی‌گذارند و با حضور خود هرگونه توطئه‌ای را علیه نظام خنثی می‌کنند.
مقدسی عنوان کرد: 9 دی آب سردی بر آتش فتنه‌ای بود که دشمنان داخلی و خارجی بر افروختند تا فاتحه نظام را بخوانند، این روز، دشمنان داخلی و خارجی نتیجه رویا‌پردازی در این خصوص را دیدند و چنان سیلی سختی از ملت ایران خوردند که فکر ضربه زدن به نظام برای آنان به یک کابوس وحشتناک تبدیل شده است و قطعا در انتخابات پیش‌رو نیز بار دیگر حضور گسترده و میلیونی مردم بر وحشت آنها خواهد افزود.
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی ادامه داد: دشمن باید بداند بیعت ملت ایران با قرآن و عترت جاودانه و میثاق آنان با ولی فقیه زمان یک حقیقت همیشه جاری و خدشه‌ناپذیر بوده و در هر مقطع و صحنه‌ای که انقلاب و نظام نیازمند حضور مردم است آن‌ها آگاهانه، عاشقانه، شجاعانه، فداکارانه و بی‌درنگ به میدان آمده و امام و رهبر خویش را یاری می‌دهند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول