اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات دیر خبر داد:

حضور 600 نفر در کلاس‌های قرآنی دیر

خبرگزاری فارس: مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر از حضور 600 نفر در کلاس‌های قرآنی این شهرستان خبر داد.

حضور 600 نفر در کلاس‌های قرآنی دیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی اسماعیلی‌پور در نشستی با فعالان قرآنی شهرستان دیر ضمن تشریح فعالیت‌های شش ماهه کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی در سال 90 اظهار داشت: کانون قرآن تبلیغات اسلامی دیر در فروردین سال جاری آغاز ثبت‌نام و نام‌نویسی دوره آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در این دوره 80 نفر نام نویسی کردند و پس از برگزاری آزمون‌های ورودی، تعداد 24 نفر از شرکت کنندگان به کلاس‌های دوره آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی راه یافتند.
 اسماعیلی‌پور عنوان کرد: برگزاری طرح « هر ماه یک محفل قرآنی در یک روستا » را از اردیبهشت‌ماه آغاز شده و که طی این مدت در روستاهای شهرستان هر ماه یک محفل قرآنی را با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم شهرستان برگزار شده است.
وی یادآور شد: این کانون موفق شد با همکاری مؤسسات قرآنی شهرستان در ماه مبارک رمضان نیز تعداد 10 سهمیه آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم طرح نهضت قرآن آموزی را کسب نماید.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اضافه کرد: آموزش مفاهیم قرآن کریم سطح یک، و تعداد سه محفل قرآنی و دو دوره تفسیر بینات و یک دوره آموزش قرآن ویژه مقطع پیش دبستانی در سطح شهرستان برگزار شده که تعداد 600 نفر موفق به شرکت در این کلاس‌ها شدند.
وی همچنین سرکشی به مؤسسات قرآنی با حضور رئیس این اداره را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های کانون قرآن در نیمه نخست سال عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول