اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی قروه خبر داد

برگزاری 40 کلاس قرآنی در قروه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: با همکاری موسسات و خانه‌های قرآنی 40 کلاس آموزش قرآن کریم در این شهرستان آغاز به کار کرد.

برگزاری 40 کلاس قرآنی در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام علی رستمی ظهر امروز در آیین آغاز به‌کار این کلاس‌های قرآنی اظهار داشت: این کلاس‌ها در رشته‌های قرائت، مفاهیم، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار شده است.
وی با اشاره به جایگاه قرآن کریم در زندگی همه ما مسلمانان افزود: قرآن کتاب آسمانی مسلمانان حاوی تمامی مسائل و اصول و قوانین مورد نیاز زندگی انسان‌ها است.
وی خاطر نشان کرد: در این کتاب علاوه بر مسائل اعتقادی و دینی، احکامی و عباداتی که انسان در زندگی روزمره باید آن را انجام دهد، مجموعه قوانین و مقررات مربوط به حکومت، زمامداری و رهبر نیز بیان شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد قرآن به مسائل سیاسی، حقوقی و اجتماعی حاکم بر زندگی انسان‌ها نیز اهمیت زیادی قائل بوده و دستورات آن هدایت‌کننده مسیر زندگی انسان است.
حجت‌الاسلام رستمی ادامه داد: همه ما باید با به‌کاربردن دستورات قرآن کریم زمینه رسیدن به سعادت و کمال را در زندگی خود مهیا کنیم.
وی توجه به قرآن کریم را منجر به رشد و بالندگی جامعه بیان کرد و گفت: این مهم همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را در بردارد و موجب تقویت بعد معنوی زندگی انسان‌ها می‌شود.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری این کلاس‌های آموزشی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری کلاس‌های یاد شده با همکاری مربیان مجرب تبلیغات اسلامی قروه 30 نفر از بانوان خانه‌دار شهرستان قروه آموزش قرآن کریم و احکام می‌بینند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول