اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری انجام گرفت

تشکیل 67 کلاس قرآنی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: در سال جاری 67 کلاس قرآنی در همدان برای خواهران و برادران برگزار شد.

تشکیل 67 کلاس قرآنی در همدان

جواد صدیق امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تا کنون 21 کلاس روخوانی و روانخوانی برای خواهران و برادران به تعداد 315 نفر خواهر و برادر برگزار شده است.

وی افزود: همچنین تعداد 12 کلاس تجوید برای 144 خواهر و برادر، 14 کلاس حفظ برای 166 نفر، 12 کلاس مفاهیم برای 240 نفر و تشکیل دو کلاس آموزش و تفسیر نهج‌البلاغه برای 60 نفر برگزار شده است.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان خاطرنشان کرد: تشکیل دو کلاس آموزش صحیفه سجادیه برای 55 نفر، دو کلاس تفسیر قرآن کریم برای 60 نفر، دو کلاس مشاوره خانوادگی برای 24 نفر و دو کلاس آموزش تواشیح برای 20 نفر از نوجوانان پسر نیز از دیگر اقدامات انجام شده در بنیاد قرآن است.

وی بیان داشت: پیگیری تشکیل شورای استانی قرآن با حضور استاندار همدان، همکاری و راهنمایی تعدادی از اساتید برای تأسیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان استان و تشکیل 10 کلاس طرح 1445 در خصوص  مسابقه سوره انفال در طی سال جاری انجام شده است.

صدیق اخذ آزمون ورودی برای تشکیل دوره آموزش مربی مفاهیم و ترجمه، معرفی 9 نفر از خادمان قرآنی برای دیدار با مقام معظم رهبری در نخستین روز از ماه مبارک رمضان و معرفی 9 نفر از خادمان پیشکسوت قرآنی به شبکه 1 سیمای جمهوری اسلامی برای ضبط برنامه و پخش آن در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی تصریح کرد: معرفی شش مربی قرآنی و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای تشکیل کلاس‌های آموزش قرآن و همکاری مستمر با مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور به عنوان مؤسسه معین و پرداخت بیش از 350 فقره حواله‌های صادره از آن مرکز به مؤسسات مختلف قرآنی کشور انجامش شده است.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان معرفی تعدادی از قاریان برجسته استانی به صدا وسیمای مرکز همدان با هدف ضبط برنامه‌های تلاوت قرآن، پرداخت وام قرض‌الحسنه به بیش از 38 نفر از خادمان اعضای بنیاد قرآن و اخذ آزمون غیرحضوری از 60 نفر را از اقدامات بنیاد در سال جاری عنوان کرد.

وی در پایان گفت: صدور 16 فقره کارت عضویت، صدور 48 فقره گواهینامه و تقدیر از 25 نفر از معلمان قرآنی به مناسبت هفته معلم از فعالیت‌های بنیاد در سال جاری است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول