اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد:

برگزاری 45 دوره کلاس‌های قرآنی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 45 دوره کلاس‌های قرآنی در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 45 دوره کلاس‌های قرآنی در شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های آموزش قرآن در جم اظهار داشت: قرآن بزرگترین و ارزشمندترین کتاب در تمام تاریخ بشریت است و باید نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اهتمام ورزیم.
وی افزود: از تمام مدیران اجرایی و مسئولان نهادها انتظار داریم در فعالیت‌های قرآنی با اداره تبلیغات اسلامی همکاری کنند تا بتوانیم جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را به سمت قرآن جذب کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 45 دوره کلاس‌های قرآنی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 45 دوره مختلف قرآنی شامل آموزش تفسیر، قرائت، تجوید و سایر علوم قرآنی در این شهرستان برگزار شده است.
سادات تصریح کرد: اساتید برجسته و مجرب از سراسر استان و شهرستان در امر آموزش قرآن با ما همکاری دارند و کیفیت کلاس‌ها در حد بسیار مطلوبی است.
وی اضافه کرد: تجهیز خانه‌های قرآن در تمام شهرها و روستاهای این شهرستان را در دستور کار داریم و از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در سراسر شهرستان انتظار داریم در رفع موانع و معضلات همکاری کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم بیان داشت: امروز دشمنان به دنبال انحراف جوانان و دین‌زدایی در سطح جوانان و نوجوانان هستند و با تبلیغات زیاد و صرف هزینه‌های هنگفت در این مسیر حرکت کرده‌اند که وظیفه مسئولان فرهنگی در این راستا بسیار سنگین و حساس است.
سادات گفت: دولت در سال‌های گذشته تمهیدات بیشتری برای رشد و رونق فعالیت‌های دینی فراهم کرده و باید با کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی به جذب جوانان کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان جم دارای بافت فرهنگی بسیار قوی و مذهبی است و مردم این شهرستان نسبت به انجام برنامه‌ها و مراسمات مذهبی اهتمام ویژه دارند و این امر کمک زیادی به متولیان فرهنگی برای تبلیغ دین می‌کند.
در این برنامه، تعدادی از فعالان قرآنی شهرستان جم نیز به بیان مشکلات و موانع موجود پرداختند و خواستار رفع موانع موجود شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول