اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم خبر داد:

برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر و قرائت قرآن در جم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم از برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر و قرائت قرآن در جم خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر و قرائت قرآن در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست با روحانی طرح هجرت روستاهای شهرستان جم اظهار داشت: روحانیون باید مردم و بویژه جوانان را با آموزه‌های قرآنی و دینی به شکل مطلوب آشنا کنند.
وی افزود: قرآن بزرگترین و مهم‌ترین کتاب در تاریخ است و گسترش فرهنگ قرآنی و ترویج علوم قرآنی در جامعه ضروری است.
امام جمعه جم از برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر و قرائت قرآن در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 25 دوره کلاس آموزشی قرآن در رشته‌های تفسیر و قرائت برای مردم شهرها و روستاهای جم برگزار شده و استقبال خوبی نیز از این کلاس‌ها شده است.
روحانی طرح هجرت شهرخاص نیز ضمن تقدیر از اهتمام امام جمعه و رئیس تبلیغات اسلامی در راستای بهبود فرهنگ منطقه، حضور مسئولین فرهنگی شهرستان در کنار روحانیون مستقر و طرح هجرت را مایه دلگرمی دانست و گفت: این امر موجب افزایش تلاش و همت مضاعف روحانیون است.
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی اجرای برنامه در تمام مناسبت‌های مذهبی، ایراد سخنرانی، پاسخگویی به مسائل شرعی، سرکشی از تمام مساجد و حسینیه‌ها، ارتباط مستمر با مردم و حضور در برنامه‌های فرهنگی روستا را از جمله برنامه‌های فرهنگی در روستای شهرخاص ذکر کرد.
وی افزود: شرکت در جلسات ماهیانه روحانیون مستقر، اقامه سه نوبت نماز جماعت، برگزاری ادعیه کمیل، توسل، ندبه و عاشورا در طول سال، تفسیر قرآن کریم و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا نیز از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این روستاست.
موسوی خواستار حمایت نهادهای فرهنگی بویژه امام جمعه و تبلیغات اسلامی از روحانیون مستقر و طرح هجرت شد و آنرا در بهبود وضعیت فرهنگی بسیار موثر دانست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم نیز اظهار داشت: در شهرستان جم چهار روحانی مستقر و پنج روحانی طرح هجرت مشغول تبلیغ هستند که تاثیر بسزایی در آگاهی‌بخشی به مردم دارند.
حجت‌الاسلام سید حسین سادات افزود: باید دست به دست هم بدهیم و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در راستای بهبود وضعیت فرهنگی شهرستان تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول