اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آستانه حضرت حسین‌بن موسی الکاظم(ع) خبر داد:

شرکت 20 هزار نفر در کلاس‌های قرآن موسسه طبس و کاشمر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین‌بن موسی الکاظم(ع) و آرامگاه شهید آیت االله مدرس (ره) از شرکت 20 هزار نفر در کلاس‌های آموزش قرآن کریم این مؤسسه، خبر داد.

شرکت 20 هزار نفر در کلاس‌های قرآن موسسه طبس و کاشمر
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، عباس ذوالفقاری با بیان این مطلب اظهار داشت: با برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزش قرآن کریم به صورت هفتگی در رشته‌های قرائت و تجوید، تفسیر، تدبر در قرآن کریم، حفظ، روخوانی، روان‌خوانی و نهج‌البلاغه در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین و بشرویه تلاش می‌شود زمینه آشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و معارف اسلامی فراهم شود.
وی به اهداف برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزش قرآن کریم و معارف اسلامی اشاره کرد و افزود: ایجاد زمینه و بستر مناسب برای رشد استعدادهای قرآنی و معارف اهل بیت به خصوص در میان نوجوانان و جوانان مهم‌ترین هدف برگزاری این کلاس‌ها و جلسات است.
مدیرعامل این موسسه فرهنگی تعداد جلسات را در  سال250 و شرکت‌کنندگان را سالانه 20 هزار نفر عنوان کرد.
مؤسسه آستانه مبارکه حسین‌بن موسی الکاظم(ع) و آرامگاه شهید مدرس(ره) از موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی است که بر مبنای سیاست‌های تدوین شده آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول