اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

مجتمع فرهنگی دیجیتال کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی دیجیتال استان کرمان دقایقی پیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمان افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی دیجیتال کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دقایقی پیش در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال کرمان در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر در دولت نهم مرمت شد.

احمد سعیدی با بیان اینکه فاز دوم موزه هنرهای معاصر کرمان توسط میراث فرهنگی در حال انجام است، ابراز داشت: این موزه فضای مناسبی برای آثار هنرمندان استان کرمان است.

وی بیان داشت: مجتمع رسانه‌های دیجیتال استان کرمان فضایی با عنوان شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی است که معاونت فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولیت آن را بر عهده دارند و اکنون این مجتمع در دست اجراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان عنوان کرد: با اهتمام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوشنبه گذشته رونمایی از شبکه ملی فرهنگ در حضور رئیس جمهوری صورت گرفت.

وی از بهره‌برداری مجتمع فرهنگی دیجیتال در کرمان، دو مجتمع دیجیتال شهری در بم و رفسنجان و چهار خانه فرهنگ دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها امروز افتتاح می‌شوند.

سعیدی با بیان اینکه سه مجتمع دیجیتال در مراحل نهایی راه‌اندازی هستند، افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری در بیشتر شهرستان‌ها این فضا ایجاد شود.

وی بیان داشت: رسانه‌های دیجیتال در انتقال اخبار بهترین مامن برای انتقال داشته‌های قوی و ارزشمند در حوزه معارف و ارزش‌های اسلامی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اشاره به تهدید رسانه‌های دیجیتال غرب برای دنیای اسلام تصریح کرد: جوانان ایرانی با تلاش خود این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی دیجیتال در حوزه‌های مختلف از جمله بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، تولید نرم‌افزار منابع اخلاقی و اسلامی، اشتغالزایی و عرضه اینترنت پاک فعالیت می‌کند.

وی اداره مجامع دیجیتال توسط حوزه مردمی را از مزیت‌های این طرح برشمرد و گفت: این امر در راستای تحقق سیاست‌های جمهوری اسلامی است.

به گزارش فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با اسماعیل نجار استاندار کرمان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از گالری‌ها و کتابخانه موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان بازدید کردند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول