اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گروه‌های تئاتر 5 استان کشور برگزار می‌شود؛

جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی با حضور 5 استان کشور خبر داد.

جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجتبی دزفولی‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور عزت و اقتدار کشور اسلامی ایران است و با گذشت سال‌ها از این رویداد بزرگ، یاد و خاطرات آن روزها هرگز فراموش نمی‌شود.
وی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی خبر داد و افزود: به همت روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس با حضور گروه‌های نمایشی استان‌های جنوب کشور برگزار می‌شود.
رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و با رویکرد جهاد اقتصادی به منظور نکوداشت یاد و خاطره رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در راستای شناسایی و کسب استعدادهای خلاق هنری جنوب کشور از چهارم تا ششم مهرماه برگزار خواهد شد.
دزفولی‌نسب یادآور شد: سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان نماینده وزارت نفت در منطقه عملیاتی عظیم پارس جنوبی همزمان با احداث و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور در راه اعتلای ایران اسلامی گام‌های موثری بردارد.
وی ادامه داد: در این مسیر مهم با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی را از مهم‌ترین دغدغه های خود دانسته و با برنامه‌ریزی‌های متعدد و منسجم سعی داریم تا در سال جهاد اقتصادی در مقابله با تهدیدات دشمنان در راستای جنگ نرم و تهاجم فرهنگی گام‌های مهم و اصولی برداشته که از جمله آنها می‌توان به برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری اشاره کرد.
دبیر جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس پارس جنوبی یادآور شد: سال گذشته و همزمان با 18 مهرماه (سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس) همایش تئاتر نگین خلیج فارس با حضور گروه‌های نمایشی از استان بوشهر در عسلویه برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی هنرمندان و شاغلان در پارس جنوبی همراه بود.
دزفولی‌نسب تصریح کرد: از این رو امسال نیز با توجه به رویکرد فرهنگی سازمان منطقه ویژه و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد و فارس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به همکاری مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این جشنواره افزود: کار داوری اجرای نمایش‌های شرکت‌کننده در این جشنواره توسط داوران و اساتید مجرب تئاتر از مرکز هنرهای نمایشی کشور انجام خواهد شد و به برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های بازیگری(مرد و زن)، نویسندگی، کارگردانی، طراحی پوستر و بروشور، نور، موسیقی، صحنه و لباس هدایایی اهدا می‌شود.
دزفولی‌نسب اذعان داشت: از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه فرهنگ دفاع مقدس در پارس جنوبی بهره می‌بریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول