اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و هنرمندان؛

جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس پارس جنوبی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی کشور در پارس جنوبی گشایش یافت.

جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس پارس جنوبی گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیرعامل پارس جنوبی صبح امروز در آیین افتتاح جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب است و در واقع در دفاع مقدس شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی بودیم.
سید پیروز موسوی افزود: زنده نگه داشتن دستاوردهای دفاع مقدس امری مهم و حساس است و همه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
وی افزود: جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس با حضور شش گروه تئاتر از استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان به مدت سه روز برگزار می‌شود.
رئیس روابط عمومی منطقه ویژه نیز اظهار داشت: این جشنواره با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و با رویکرد جهاد اقتصادی به منظور نکوداشت یاد و خاطره رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در راستای شناسایی و کسب استعدادهای خلاق هنری جنوب کشور از امروز تا ششم مهرماه برگزار خواهد شد.
مجتبی دزفولی‌نسب افزود: با توجه به رویکرد فرهنگی سازمان منطقه ویژه و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
این مسئول گفت: امروز و در نخستین اجرا، نمایش «آن شب اتفاق افتاد» به کارگردانی فاطمه بحریاری از استان بوشهر در سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های خلیج فارس به روی صحنه می‌رود.
وی ادامه داد: کار داوری اجرای نمایش‌های شرکت کننده در این جشنواره توسط داوران و اساتید مجرب تئاتر از مرکز هنرهای نمایشی کشور انجام خواهد شد و به برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های بازیگری(مرد و زن)، نویسندگی، کارگردانی، طراحی پوستر و بروشور، نور، موسیقی، صحنه و لباس هدایایی اهدا می‌شود.
بر اساس این گزارش، جشنواره تئاتر منطقه‌ای دفاع مقدس، لحظاتی پیش با حضور محمدعلی دشت‌گلی، رئیس مرکز هنرهای نمایشی کشور و سید پیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس گشایش یافت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول