اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهوری صورت می‌گیرد

افتتاح 13 هزار مسکن مهر گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهوری در این استان خبر داد

افتتاح 13 هزار مسکن مهر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی ظهر امروز در جمع مدیران راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان با تبریک موفقیت ایران در بحث هسته‌ای اظهار داشت: جدیت دانشمندان در دانش هسته‌ای و استقلال بسیار قابل قدردانی و مبارک است.

وی با تصریح بر اینکه تحولات بسیار گسترده و وسیعی صورت گرفته است، افزود: در بخش راه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی، پل‌ها، ساخت و سازهای گسترده‌ای در دولت خدمتگزار صورت گرفته که رشدهای چندین برابر داشته است.

مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه توجه به محرومیت‌زدایی در دولت قابل قیاس نیست، تصریح کرد: در حوزه‌های راه، آب شرب، خدمات رفاهی و... از جمله خدماتی است که نظام به مردم داشته است.

وی از افتتاح 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهوری در گیلان خبر داد و اظهار داشت: برای 51 هزار و 527 واحد مسکن مهر قرارداد بسته شده و آماده کار است.

سعادتی این مقدار حجم کار را قابل قیاس با گذشته ندانست و ابراز داشت: این حجم از کار در مقطعی از تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده است.

وی، ادامه داد: گام‌های اساسی باید برای بهره‌برداری مسکن و واگذاری آن در سال 91 انجام شود.

استاندار گیلان بحث زیرساخت‌ها را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: بحث زیرساخت‌ها در زمینه آبرسانی، برق‌رسانی و... مهم است و با اراده قوی تمام مدیران کارها و تکالیف انجام می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه اکنون تمام تلاش‌ها باید مضاعف‌تر باشد، خاطر نشان کرد: حتی یک ساعت از عمر ما نیز نباید بیهوده هدر رود که در این صورت خیانت است.

سعادتی احداث 8 هزار و 819 کیلومتر راه روستایی را اقدامی بسیار مهم در گیلان عنوان کرد و اذعان داشت: در گیلان با توجه به حساسیتی که وجود دارد کارهای سنگینی در پیش داریم که یک بخش آن در 11 کیلومتر آزادراه است.

وی اظهار داشت: تمام کارهای 11 کیلومتر آزادراه قزوین‌-‌رشت انجام شده که با حضور رئیس جمهوری در سفر یک‌روزه ایشان به گیلان انجام می‌شود.

استاندار گیلان سه شیفته کار کردن در بحث راه‌آهن را از دیگر کارهای سخت و سنگین در استان نامید و یادآور شد: باید فاز دوم راه‌آهن در مسیر رشت‌-انزلی‌-آستارا را آماده کنیم و 11 کیلومتر از این پروژه در آذربایجان را به نتیجه برسانیم.

وی احداث بندر کیاشهر، چمخاله، آستارا و کلاچای را از دیگر پروژه‌های سنگین در گیلان ذکر کرد و ابراز داشت: در گیلان 3 هزار و 500 پروژه استانی و 700 پروژه ملی در دست انجام است و جزو پنج و یا شش استان کشور به لحاظ تعداد پروژه هستیم که این امر ثبت شده است.

سعادتی با بیان اینکه گیلان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است خاطر نشان کرد: آمار اشتغال برای ما یک اصل مهم است و فرصت‌های خوبی در استان وجود دارد که نقش آنها در ایجاد اشتغال پایدار ارزنده است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول