اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان اعلام کرد

افتتاح 590 واحد مسکن مهر در بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: تعداد 590 واحد مسکن مهر شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند.

افتتاح 590 واحد مسکن مهر در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش مسکن شهرستان بوکان که در محل واحدهای مسکن مهر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تعداد 590 واحد مسکن مهر شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند.

فرماندار بوکان در ارتباط با کل پروژه‌های طرح مسکن مهر شهرستان بوکان، افزود: کل این پروژه‌ها با  19 تعاونی در مجموع دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هستند و تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

سید جواد محمودی در ادامه اظهار داشت:  مسکن مهر یکی از پروژه‌های مهم و نمونه دولت در سطح کشور به حساب می‌آید.

این مسئول افزود: اجرای پروژه‌های مسکن مهر علاوه بر اشتغال‌زایی موجب توسعه، عمران و آبادانی در شهرستان‌ها می‌شود.

محمودی با اشاره به مشکلات مسکن مهر شهرستان بوکان، گفت: مشکل اصلی این واحدها مربوط به محوطه‌سازی خیابانها و طرح تفضیلی است که با تکمیل زیرساخت‌ها اعتبارات لازم نیز به این واحدها اختصاص می‌یابند.

وی اعلام کرد: مسئولان خدمات‌رسان و شهرداری باید با همکاری یکدیگر مشکلات و نواقص آن را برطرف کنند تا در آینده نزدیک آماده بهره‌برداری باشد.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: واحدهای مسکن مهر در شهرستان‌ها زمانی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند که در هیچ زمینه‌ای مشکل نداشته باشند و صاحبان مسکن بتوانند بدون دغدغه‌ای در آنها ساکن شوند.

مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در ادامه گفت: اجرای طرح مسکن مهر به عنوان یکی از اقدامات عظیم و اساسی دولت نهم و دهم اگر چه در آغاز، طرحی بلند پروازانه و غیر ممکن به نظر می‌رسید ولی با پیگیری و جدیت دولت خدمتگزار و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی ممکن شد.

خلیل محبت‌خواه افزود: در سطح استان آذربایجان غربی و دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور که واحدهای مسکن مهر آنها بالای یک هزار واحد باشند، توسط ریاست جمهور افتتاح خواهند شد.

در ادامه این جلسه نمایندگان تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان بوکان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ساخت واحدهای مسکن مهر مشکلات و موانع اجرایی را مطرح کردند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول