اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهر سازی استان زنجان خبر داد

زنجان پیشتاز در افتتاح واحدهای مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهر سازی استان زنجان گفت:‌ استان زنجان رتبه نخست کشوری در افتتاح مسکن مهر را دارد.

زنجان پیشتاز در افتتاح واحدهای مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان آمار واحدهای مسکن درخواست شده در 11 ماهه سال جاری را 27 هزار و 50 واحد اعلام کرد و اظهار داشت: برای 26 هزار و 804 واحد مسکن در سال جاری پروانه ساخت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان زنجان برای ساخت مسکن مهر برای 19 هزار و 500 واحد بوده است، افزود: 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر هم جدید هم ثبت نام شده است.

مدیر کل مسکن و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع شهر زنجان با بیش از 80 درصد بیشترین درخواست را در مسکن مهر داشته است، تصریح کرد: شهرستان ابهر با بیش از 10 درصد رتبه دوم را در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: شهرهای خرم‌دره و قیدار به ترتیب با 4.7 درصد و چهار درصد در رتبه‌های بعدی ارزیابی عملکرد قرار دارند.

باباپور تاکید کرد: مردم شهرهای کوچکتر نسبت به شهرهای بزرگتر از پروژه‌های مسکن مهر خود مالک استقبال بیشتری کرده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح 3 هزار و 527 واحد مسکن مهر در مرحله اول و 10 هزار و 214 واحد در مرحله دوم اضافه کرد: با توجه به آماده افتتاح بودن 5 هزار واحد مسکن مهر، استان زنجان رتبه نخست را در افتتاح و آماده افتتاح واحدهای مسکن مهر در سطح کشور دارد.

در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات مردمی استاندار زنجان با اشاره به تجمع 70 تا 80 نفر از کسانی که واحدهای مسکن مهر را تحویل گرفته‌اند، تصریح کرد: در نمازخانه استانداری زنجان جلسه‌ای با نمایندگان آنها برگزار شد.

قاسم حاج‌علی‌اکبری نقص‌های موجود در واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده در قطعات دانشور، پونک و گلشهر و همچنین درصد وام از جمله اعتراضات مطرح شده معترضان بود.

وی اضافه کرد: حاضران به نحوه برخورد مسئولان برخی تعاونی‌ها با متقاضیان مسکن مهر نیز اعتراض داشتند.

مدیر کل دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات مردمی با اشاره به تشکیل یک گروه بازرسی برای بررسی نقص‌های موجود در واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: برخی نقص‌ها صورت جلسه شد، ولی برخی دیگر از اعتراضات مطرح شده وارد نبود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول