اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 1390 انجام می‎شود

افتتاح 600 هزار واحد مسکن مهر در کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون نزدیک به 350 هزار واحد مسکن مهر در استان‎ها افتتاح شده که تا پایان سال 1390 این تعداد به 600 هزار واحد می‎رسد.

افتتاح 600 هزار واحد مسکن مهر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، سید سعید سید علایی در گرگان اظهار داشت: هم‌اکنون یک میلیون و 700 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در حال پیشبرد کارها هستند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی از مرحله سفت‎کاری گذشته‎اند یادآور شد: تاکنون 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک مسکن به این بخش پرداخت شده است.

سید علایی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی هر روز شاهد افتتاح مسکن مهر در استان‎های مختلف است از تلاش‎های استاندار گلستان در پیشبرد اهداف این وزارتخانه قدردانی کرد.

وی افزود: پیش‌بینی شده 36 هزار واحد مسکن مهر طی سال‌های 1390-1389 در گلستان ساخته شود که از این نظر جزو استان‎های پیشرو کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی متذکر شد: تاکنون 22 هزار واحد از این تعداد در گلستان در مرحله سفت‎کاری هستند، 15 هزار واحد از مرحله نازک‎کاری گذشته، 5 هزار واحد افتتاح شده و 5 هزار واحد دیگر تا پایان امسال بهره‎برداری می‎شود.

سید علایی ادامه داد: بهسازی 12 هزار و 625 واحد مسکونی روستایی نیز از مجموع 19 هزار و 158 واحد روستایی که در استان گلستان نیازمند بهسازی هستند خاتمه یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آنچه در بخش مسکن و حمل و نقل مورد تاکید و از اولویت‎های وزارت متبوع است، کار با مجاهدت و همراه با مراقبت در راستای اهداف عالیه ریاست جمهوری و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول