اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان در‌ گفت‌وگو با فارس:

‌خواص ‌از کنار ‌مسائل جامعه به راحتی گذر نکنند / ریشه‌کنی "فساد" مدیریت قوی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه عافیت‌طلبی همیشه انقلاب را در معرض خطر قرار داده است، گفت: اگر خواص ‌از کنار تمامی مسائل جامعه به راحتی گذر کنند ضربات سهمگینی به انقلاب وارد می‌شود.

‌خواص ‌از کنار ‌مسائل جامعه به راحتی گذر نکنند / ریشه‌کنی "فساد" مدیریت قوی می‌خواهد

محمد دهقان در حاشیه دیدار با ائمه جماعات و روحانیون طرقبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در طرقبه با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب به ‌ویژه امام خمینی(ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی را گوهری گران‌بها است و حفظ و نگه‌داری از آن وظیفه تمامی آحاد جامعه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است که از این مهم می‌توان به تثبیت کارآمدی ولایت‌فقیه در این مدت اشاره کرد.

دهقان تأکید کرد: با توجه به مستحکم‌تر شدن پایه‌های انقلاب در طول 33 سال گذشته نقشه‌های شوم دشمنان نیز پیچیده‌تر شده است.

وی ادامه داد: مدیریت انقلاب در چند سال اخیر به ویژه در اتفاقات سال 88 بی‌نظیر بوده است، زیرا شرایط بسیار سختی بر این نظام حاکم شده بود که به خوبی و با رهبری مقام معظم رهبری از آن برهه زمانی گذر کردیم.

دهقان با برشمردن خطرات عافیت‌طلبی گفت: عافیت‌طلبی‌ها همیشه انقلاب را در معرض خطر قرار داده است.

وی با اشاره به برخی اتفاقات در رده‌های بالای مدیریتی کشور اظهار داشت: اتفاقاتی که امروز در حال رخ دادن است و برخی فسادها که در دولت ظاهر شده، نیازمند مدیریت قوی برای پیشبرد نظام همراه با شرایط کارآمد است.

دهقان تأکید کرد: اگر خواص جامعه از کنار تمامی مسائل جامعه به راحتی گذر کنند ضربات سهمگینی به انقلاب وارد می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم در ادامه با اشاره به توانایی‌های این دوره از مجلس اظهار داشت: مجلس نهم از مجلس قبل بهتر است و ملاک این برتری، انقلابی‌گری نمایندگان است.

وی تأکید کرد: هر کس باید با عنوانی که دارد و با آن زندگی می‌کند در همان راه خود را هزینه کند.

دهقان افزود: اگر نماینده، روحانی، وکیل و هر کس دیگری در لباس خاصی زندگی کند و در آن راه حاضر به هزینه کردن نباشد خیانت کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه باید به آفات موجود در جامعه توجه داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی صحیحی برای اداره کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول