اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

تهدیدها و تحریم‌ها در روند انقلاب تأثیری ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: محاصره اقتصادی، تهدیدها و تحریم‌ها در انقلاب اسلامی تأثیر ندارد چون انقلاب راه خودش را پیدا کرده است و پر انرژی‌تر و با طراوت‌تر از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.

تهدیدها و تحریم‌ها در روند انقلاب تأثیری ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته گلپایگان اظهار داشت: دوران شعب ابی‌طالب برای انقلاب اسلامی گذشته است و محاصره اقتصادی، تهدیدها و تحریم‌ها در انقلاب اسلامی دیگر تأثیری ندارد چون انقلاب راه خودش را پیدا کرده است و پر انرژی‌تر و با طراوت‌تر از قبل در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.
وی افزود: دشمنان انقلاب تصور می‌کنند که ترور دانشمندان هسته‌ای ملت ایران را از اهداف مقدسش باز می‌دارد و مانع از پیشرفت و ترقی می‌شود اما این دشمنان از این غافلند که ملت ایران با توسل به اهل‌بیت (ع) و عنایت امام زمان (عج) تمام موانع را از سر راه برمی‌دارد و خم به ابرو نمی‌آورد و با شهادت این دانشمندان درخت اسلام تناورتر می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی آمریکا و اوباما پس از ترور دانشمند هسته‌ای سکوت کردند اما ملت ما افق آینده را خوب می‌بینند و آگاه هستیم که روزی صهیونیست‌ها گریبان شما را خواهند گرفت و با سلاح‌های اتمی شما را نابود می‌کنند.
وی خطاب به دولت آمریکا گفت: شما صدام را به عنوان ژاندارم منطقه به میدان آوردید و انواع و اقسام سلاح‌های مدرن را در اختیارش قرار دادید اما عاقبت چه شد، بن‌لادن و طالبان را که خودتان احیا کردید به کجاها رسیدند و حال نوبت اروپا است که از این وقایع درس عبرت بگیرد.
وی با بیان این که آمریکا با فرستادن جاسوس به بدنه نظام و شهادت دانشمندان هسته‌ای راهی از پیش نخواهد برد، بیان داشت: ملت و نظام ما همواره بیدار و هوشیار است و از هیچ تهدیدی هراسی به خود راه نمی‌دهد.
اسماعیلی تاکید کرد: پس از انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور انجام شده و همواره مردم در صحنه حضور داشته‌اند و حال دشمن برای ایجاد نفاق و تفرقه باب انتخابات فرمایشی را باز کرده است اما فتنه‌گران باید بدانند که مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و با حضور گسترده پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و یاوه‌گویان می‌زنند.
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان همچنین به القای تحریم انتخابات از سوی جریان انحرافی و فتنه‌گران اشاره کرد و بیان داشت: پس از انتخابات سال 88 رسانه‌ها و امپراطوری‌های غرب بارها بیانیه صادر کردند و برای ملت فراخوان گذاشتند اما دیدند به جز چند نفر کسی از آنها حمایت نمی‌کند و در این راه موفق نبودند.
اسماعیلی همچنین به 27 دی‌ماه سالگرد شهادت نواب‌صفوی و یارانش اشاره کرد و افزود: رژیم شاه گمان می‌کرد اگر نواب‌صفوی را به شهادت برساند، انقلاب را در نطفه خفه کرده است اما دید تمام ملت فدایی اسلام هستند و کفن‌پوش از انقلاب اسلامی و آرمان‌های اسلام دفاع می‌کنند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول