اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کردستان اعلام کرد:

انجام 900 هزار نفر روز اردوهای هجرت 3 در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی کردستان از انجام 900 هزار نفر روز کار در قالب اردوهای هجرت 3 در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

انجام 900 هزار نفر روز اردوهای هجرت 3 در کردستان
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌الله صادقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی استان که در کانون شهید مطهری سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی با همکاری تعدادی از دستگاه‌های دولتی و انعقاد تفاهمنامه برای جوانان و نوجوانان بسیجی در سطح استان انجام داده است.
وی افزود: اردوهای هجرت 3 در راستای توانمندسازی جوانان در زمینه‌های مختلف برای انجام کارها و اقدامات نظیر مرمت و بهسازی مدارس، طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی، خدمات بهداشتی، کلاس‌های آموزشی، مشاوره و فنی و حرفه‌ای، خدمات عمرانی و محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال موقت و حمایت از اردوهای جهادی انجام شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه بیان داشت: هدف از اجرای طرح اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی به منظور بهره‌گیری از نشاط و شادابی جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی، مردم‌یاری، ارائه خدمات آموزشی و اجرای 280 پروژه مختلف در سطح استان است.
صادقی از جهادگران بسیج سازندگی به عنوان سفیران تلاش و کوشش در مناطق مختلف کشور نام برد و تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه‌های سازندگی، ترویج فرهنگ کار با بهره‌گیری از روحیه و نشاط بسیجی در میدان‌های کار و تلاش و ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت‌های مردمی را از جمله اهداف بسیج سازندگی است
وی در ادامه افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، کمک به محرومیت‌زدایی وعمران و آبادانی مناطق محروم، کمک به دولت در راستای توسعه سازندگی معنوی را نیز می‌توان از اهداف دیگر بسیج سازندگی برشمرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس از اجرای 281 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی توسط این سازمان در استان کردستان در سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد زیادی از این طرح‌ها که با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال آغاز شده بود، به بهره‌برداری رسیده است.
صادقی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه‌ها که در قالب احداث مدرسه، غسالخانه، خانه عالم، کتابخانه، زمین ورزشی، راه روستایی و آبرسانی انجام می‌شود، بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: طرح‌های بسیج سازندگی کوتاه مدت، زودبازده، فراگیر، گسترده و عام‌المنفعه بوده و فاقد هرگونه پیچیدگی تخصصی و عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کل طرح‌های یاد شده در قالب ساخت و مرمت مدارس، غسالخانه، زمین ورزشی، کتابخانه، تعمیر و بهسازی مساجد، خانه عالم و غیره انجام شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول