اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور جشنواره فیلم و عکس هجرت خطاب به عکاسان:

تصاویر سازندگی در اردوهای هجرت ایده‌آل نبود

خبرگزاری فارس: داور جشنواره فیلم و عکس هجرت گفت: عکاسان این بخش با توجه به اقدامات بسیج سازندگی در اردوهای هجرت، نتوانسته بودند این اقدامات را در حد ایده آل و مطلوب به تصویر بکشد.

تصاویر سازندگی در اردوهای هجرت ایده‌آل نبود
حمید سطان‌آبادیان در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم و عکس هجرت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: اقداماتی که در حوزه بسیج سازندگی و طرح اردوهای هجرت صورت گرفته اقدامات وسیعی است که بر این اساس و با برگزاری یک دوره، جشنواره فیلم و عکس هجرت نمی‌توان به نتایج مورد نظر دست یافت.
داور جشنواره فیلم و عکس هجرت در ارتباط با ظرفیت‌های جشنواره فیلم و عکس هجرت به منظور به تصویر کشیدن اقدامات اردوهای طرح هجرت گفت: این جشنواره با توجه به حجم اقدامات شکل گرفته در اردوهای طرح هجرت دارای ظرفیت برگزاری گسترده‌ای است.
سلطان‌آبادیان ادامه داد: ظرفیت برگزاری این جشنواره در کشور با توجه به حجم گسترده اقدامات بسیج سازندگی می‌تواند بسترساز برگزاری این جشنواره به صورت کشوری باشد.
داور جشنواره فیلم و عکس هجرت در ادامه خواستار برگزاری کلاس آموزشی در حوزه عکس شد و اظهار داشت: عکس‌های ارائه شده در این جشنواره با توجه به نخستین برگزاری آن، خوب بود.
وی تاکید کرد: اما در این میان آنچه که در عکس‌ها مشهود بود این است که عکاس با توجه به اقدامات بسیج سازندگی در اردوهای هجرت نتوانسته آن را در حد ایده آل و مطلوب به تصویر بکشد.
داور جشنواره فیلم و عکس هجرت اظهار داشت: در این حوزه برگزاری اردوهای تخصصی عکاسی همزمان با برگزاری اردوهای طرح هجرت و با حضور عکاسان حرفه‌ای می‌تواند در ارائه عکس‌های فاخر و گویا نقش بسزایی داشته باشد.
سلطان‌آبادیان در ادامه به اطلاع‌رسانی جشنواره اشاره کرد و گفت: آنچه را که مسئولان برگزار کننده اردوهای طرح هجرت باید منظور کنند اطلاع‌رسانی مناسب از برگزاری جشنواره و نیز دعوت از عکاسان حرفه‌ای ‌در برگزاری اردوهای طرح هجرت با توجه به ظرفیت‌های برگزاری این گونه اردوهاست.
وی اظهار داشت: همچنین در کنار برگزاری جشنواره می‌توان علاوه بر حضور دبیر اجرایی از یک عکاس حرفه‌ای و صاحب‌‌نظر به عنوان دبیر تخصصی حوزه عکس جشنواره استفاده کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول