اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

ضرورت برگزاری اردوهای هجرت

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی استاندار البرز بر ضرورت اجرای طرح اردوهای هجرت تأکید کرد.

ضرورت برگزاری اردوهای هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی ظهر امروز در نشست اردوهای هجرت، اظهار داشت: خودباوری و خودسازی با اجرای این طرح در بین جوانان ریشه‌دار می‌شود.

وی تأکید کرد: اجرای طرح اردوهای هجرت می‌تواند علاوه بر اینکه در تأمین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تأثیرگذار باشد در شناسایی نقاط محروم نیز بسیار مؤثر است.

این مسئول گفت: حضور جوانان در عرصه‌های سازندگی بسیار اهمیت دارد لذا برگزاری اردوهای هجرت یکی از اهداف ما در این زمینه است.

وی افزود: محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم در نقاط محروم و توسعه خدمت‌رسانی نیز یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف ما در برگزاری طرح اردوهای هجرت است.

معاون فنی عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح که در قالب اردوهای جهادی شکل گرفته است می‌توانیم مناطق محروم را شناسایی و گام‌های اساسی را به منظور ارائه خدمات به آنان برداریم.

وی افزود: جوانان شرکت‌‌کننده در این طرح‌ حضوری چشم‌گیر دارند و استقبال بسیار خوبی از اجرای این طرح می‌کنند.

افضلی گفت: در این طرح جوانان و دانش‌آموزان ضمن آشنایی با فرهنگ کار در جهت خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

وی تقویت روحیه جهاد و ایثار را از مهم‌ترین مزایای برگزاری این طرح خواند و عنوان کرد: در زمانی که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند، لذا باید روحیه ایثار و مقاومت را به نسل امروز آموزش دهیم و این مهم را در بین نوجوانان و جوانان امروز نهادینه و فرهنگ‌سازی نماییم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول