اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام گرامیداشت فتح خرمشهر

ساختمان گردان چهارم تیپ استان اردبیل در خلخال افتتاح شد

خبرگزاری فارس:همزمان با ایام گرامیداشت فتح بزرگ خرمشهر ساختمان گردان چهارم بقیة‌الله تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل در خلخال افتتاح شد.

ساختمان گردان چهارم تیپ استان اردبیل در خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز در شهرستان خلخال برگزار شد فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: تیپ حضرت عباس (ع) در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های نابی را از خود به نمایش گذاشت که بحث و بررسی آن هر کدام یک مکتب دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: برای احیای گردان‌های رزمی هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرا منطقه‌ای دشمن گردان‌های ما در تمامی شهرستان‌های استان ساماندهی شده‌اند.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در شهرستان خلخال گردان بقیة‌الله، در شهرستان گرمی گردان ابو‌الفضل (ع) و در شهرستان مشگین‌شهر نیز گردان قمر بنی هاشم و سید‌الشهدا ساماندهی شده‌اند  که با آمادگی کامل و روحیه بسیار بالا آماده دفاع از مرز و بوم ایران هستند.

غلام عسگر کریمیان با یادآوری اینکه اغلب این نیروها بسیجی و از نیروهای مردمی هستند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس لشکر 31 عاشورا با توان نیروهای بسیجی و مردمی با اقتدار تمام از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین صبح امروز به مناسبت فتح خرمشهر اولین سمینار فضای سایبری و تهدیدات آن علیه جوانان در دانشگاه پیام نور خلخال برگزار شد.

در این مراسم که در سالن کنفرانس شهید عمران پستی خلخال برگزار شد رئیس دانشگاه پیام نور این شهرستان با اشاره به رویکرد جدید دشمن در تعریف فضای سایبری و توسعه آن در ورود به حریم ذهنی جوانان و تاثیرات آن اظهار داشت: دشمن آگاه است که با هیچ روشی نمی‌تواند در قلب و ذهن جوانان ایرانی وارد شود و از این رو با سرمایه‌گذاری‌های فراوان در صدد طراحی فضاهای قدرتمند سایبری و سایر امکانات برای ورود و تسلط بر افکار جوانان ایران اسلامی است.

ثور‌الله نوروزی ادامه داد: با آگاهی و هوشیاری جوانان و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن تمام تفکرات دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

در این همایش سه تن از اساتید پیام نور خلخال در خصوص مفاهیم سایبری، فضای تبادل اطلاعات و تهدیدات فرهنگی فضای سایبری مقالاتی ارائه کردند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول