اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتقال ساختمان استانداری به مجتمع ادارات شهرک کارشناسان قطعی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ انتقال ساختمان استانداری اردبیل به مجتمع ادارات شهرک کارشناسان اردبیل قطعی است.

انتقال ساختمان استانداری به مجتمع ادارات شهرک کارشناسان قطعی است

سید حسین صابری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس مصوبه سفر هیئت دولت در سفر به استان اردبیل در دو سال اخیر بیش از 15 گزینه را شناسایی و بررسی کردیم تا بتوانیم مکانی مناسب برای انتقال ساختمان استانداری اردبیل مشخص کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از انتقال ساختمان استانداری به مجتمع ادارات تمرکز‌زدایی از مرکز شهر و تلاش برای کاهش بار ترافیکی داخل شهر، جلوگیری از اتلاف وقت مدیران مستقر در شهرک اداری برای حضور در جلسات استانداری و همچنین تجمیع نگهبانی‌های ادارات مختلف شهرک اداری استان است که انتظار می‌رود در این زمینه یک صرفه‌جویی مناسب را در وقت و هزینه‌ها شاهد باشیم.

استاندار اردبیل یادآور شد: ما چندین ساختمان موجود در شهرک ادارات استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم تا با لحاظ کردن مسائل امنیتی و مناسب بودن فضا بتوانیم کار انتقال استانداری را در سال جاری شاهد باشیم و ساختمان فعلی استانداری را نیز برای کاربری فرهنگی در اختیار دستگاه‌های متولی این حوزه قرار می‌دهیم.

شرکت هواپیمایی سبلان ایر اردبیل راه‌اندازی می‌شود

صابری در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی شرکت هواپیمایی سبلان ایر اردبیل با بیس این استان خبر داد و به خبرنگار فارس بیان داشت: در جلساتی که با سرمایه‌گذاران و متقاضیان این شرکت داشتیم آنها در حال خرید چندین هواپیمای مسافربری مناسب هستند تا شرکت هواپیمایی سبلان ایر فعالیت خود را آغاز کرده و پروازهای مستقیمی به شهرهای مختلف دایر کند.

این مسئول گفت: انتظار می‌رود این شرکت تا سه ماه آینده فعالیت خود را در شبکه هوایی استان آغاز کند تا مسافرانی که قصد دارند صبح اول وقت به تهران رفته و آخر شب به منزل خود برگردند بدون مشکل و موارد خاص در این کار موفق شوند.

اختصاص 185 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به همت دولت در راه‌اندازی کارگروه توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود:‌ در این زمینه خط اعتباری ویژه با مزایای مناسب در نظر گرفته شده است تا متقاضیان بتوانند از این تسهیلات یارانه‌دار استفاده کنند.

صابری در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ تاکنون برای این استان 185 میلیارد تومان خط اعتبار در نظر گرفته شده است که ما آمادگی داریم به صورت انفرادی و یا در قالب شرکت‌های تعاونی 30 میلیون تومان را به ازای هر متقاضی پرداخت کنیم و به دلیل آنکه برخی از پروژه‌های حوزه کشاورزی سرمایه‌بر است فارغ‌التحصیلان کشاورزی می‌توانند در قالب شرکت‌های تعاونی فعالیت خود را سر و سامان دهند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول