اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام شد

ثبت‌نام الکترونیکی نامزدهای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسان ساختمان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور ثبت‌نام نامزدهای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسان ساختمان اصفهان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

ثبت‌نام الکترونیکی نامزدهای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسان ساختمان اصفهان

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از چگونگی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات هیئت ‌‌مدیره نظام مهندسان ساختمان اصفهان سخن گفت و اظهار داشت: متولی اصلی انتخابات هیئت ‌مدیره سازمان نظام مهندسی استان اداره‌کل راه و شهرسازی است که با نظارت هیئت اجرایی آغاز به این کار کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فراخوانی افرادی که مایل به ورود هیئت مدیره سازمان نظام  مهندسی استان هستند از طریق اینترنت اطلاع‌رسانی می‌شوند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان افزود: در صورت صلاحدید اداره‌کل راه و شهرسازی استان داوطلبان باید مدارک خود را از طریق سایت مربوطه این اداره‌کل استان ارسال کنند.

وی با اشاره به چگونگی ثبت‌نام از طریق سایت مربوطه تصریح کرد: طی این فرآیند نامزدهای این دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسان در استان اصفهان می‌توانند با مراجعه به سایت و انجام مراحل پنج‌گانه ثبت‌نام و پس از گفتن کد رهگیری اطلاعات خود را ثبت نمایند.

بهبهانی در ادامه بیان داشت: صلاحیت افراد داوطلب از طرف اداره‌کل راه و شهرسازی استان بررسی شده و در صورت تأیید می‌توانند خود را برای هیئت مدیره سازمان نظام ساختمانی نیز نامزد کنند.

وی از مزیت ثبت‌نام انجام شده از طریق الکترونیکی سخن گفت و اظهار داشت: این اقدام حضور افراد را در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته ثبت‌نام نامزدهای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسان ساختمان اصفهان با همکاری دو نهاد سازمان نظام مهندسی و اداره‌کل راه و شهرسازی بوده اما در سال جاری متولی اصلی این کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول