اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

داشتن نمازخانه باید اولویت احداث ساختمان‌های آموزشی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: باید در احداث ساختمان‌های اداری و آموزشی، نمازخانه‌ها و مکان‌های فرهنگی برای فعالیت دانشجویان در اولویت قرار گیرد.

داشتن نمازخانه باید اولویت احداث ساختمان‌های آموزشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اهر، نماز را اصل و اساس حکومت دینی عنوان کرد و افزود: هر چقدر در مسائل معنوی و دینی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم قطعا زمینه حضور جوانان و دانشجویان در مساجد، مراکز معنوی و فرهنگی بیشتر خواهد شد.

این کارشناس دینی تاکید کرد: با توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ترویج مسائل قرآنی و نماز در دانشگاه‌ها شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها و سلامت جامعه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید در احداث ساختمان‌های اداری و آموزشی بافت نمازخانه‌ها و مکان‌های فرهنگی برای فعالیت دانشجویان در اولویت قرار گیرد.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون مکان مناسبی در پروژه ساختمان پیام‌نور برای نمازخانه در نظر گرفته نشده است خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت مسجد این دانشگاه که پیش از 2 هزار نفر مشغول تحصیل هستند، شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور اهر نیز با ارائه گزارش از عملکرد دانشگاه پیام‌نور حضور پرشور دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی، معنوی، رعایت شئونات اسلامی را بسیار پررنگ عنوان کرد.

رضا صبح‌خیز گفت: بیشتر ساختمان فعلی دانشگاه فضاهای آموزشی بوده و امیدواریم با تسریع در اختصاص اعتبارات لازم برای مسجد دانشگاه و ایجاد مکان‌های فرهنگی شاهد فعالیت مضاعف در حوزه فرهنگی و دینی باشیم که متأسفانه مکان فعلی نمازخانه پاسخگوی نیازهای دانشجویان نیست.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول