اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش کشفیات مواد مخدر جنوب و شرق کشور

تامین اعتبار در احداث ساختمان جدید ایست و بازرسی گناباد ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: با توجه به نامناسب بودن موقعیت فعلی ایست و بازرسی شهید سالاری و لزوم انتقال آن به مکان جدید، باید اختصاص اعتبار برای احداث ساختمان از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پی‌گیری شود.

تامین اعتبار در احداث ساختمان جدید ایست و بازرسی گناباد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی ناحیه مقاومت بسیج به منظور در اختیار قرار دادن بخشی از پادگان خاتم برای راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد مکان مورد نظر بازدید و پی‌گیری لازم معمول تا در واگذاری آن تسریع شود.

معاون فرماندار گناباد افزود: اداره تربیت‌بدنی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اقدامات فرهنگی و تبلیغی با موضوع پیش‌گیری از اعتیاد در ایام برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه مسابقات جام رمضان را پی‌گیری کند.

وی در ادامه به مسئله خرده‌فروشی مواد مخدر اشاره کرد و گفت: برای ایجاد فضای ناامن برای خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان که مورد درخواست اعضای کمیسیون بوده اقدامات لازم صورت پذیرد، که در این راستا با توجه به اینکه توفیق در این امر مستلزم همکاری اطلاعاتی همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است اعضای کمیسیون گزارشات کتبی و شفاهی خود را در اسرع وقت به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی منعکس کنند.

محمدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد با استفاده از سایر ظرفیت‌های دانشگاهی شهرستان انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه اعتیاد را پی‌گیری کند.

معاون فرماندار گناباد افزود: با توجه به اینکه در تامین مالی برخی نیازهای ضروری دستگاه‌های عضو شورا در امر مبارزه با مواد مخدر مشکلاتی وجود داشته که در بیشتر جلسات مطرح می‌شود و کماکان در مسیر مکاتبات اداری بلاتکلیف مانده است پیشنهاد اختصاص بخشی از اعتبارات به شورای فرعی شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.

محمدی گفت: برگزاری جلسات مشترک به صورت ویدئوکنفرانس جهت تبادل اخبار و تجربیات سایر ‌شهرستان‌ها مورد تاکید قرار گرفته و فرمانداری موضوع را از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پی‌گیری کند.

معاون فرماندار گناباد ادامه داد: در ارتباط با نامناسب بودن موقعیت فعلی ایست و بازرسی شهید سالاری و لزوم انتقال آن به مکان جدید که می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش کشفیات مواد مخدر و مبارزه با قاچاق آن از سمت جنوب و شرق کشور داشته باشد، اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان این پاسگاه از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پی‌گیری شود.

محمدی گفت: به منظور لزوم افزایش ضریب امنیتی و تقویت پوشش انتظامی با روستاهای اطراف، موضوع واگذاری ساختمان آموزشی جهاد کشاورزی در بیلند به منظور استقرار پاسگاه انتظامی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مطرح تا در واگذاری تسریع شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول