اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تاکید کرد

هیئات مذهبی از فضاهای مجازی استفاده بیشتری ببرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: هیئات مذهبی از فضاهای مجازی استفاده بیشتری ببرند.

هیئات مذهبی از فضاهای مجازی استفاده بیشتری ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه دوشنبه در نشست شورای فرهنگ شئونات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حضور هیئات مذهبی در عرصه اجتماعی از مسائل مهمی است که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان به آن توجه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با تاکید بر اهمیت حضور هیئات مذهبی در عرصه‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: ایجاد بستر لازم برای رشد و شکوفایی فعالیت هیئات مذهبی نوعی جهاد فرهنگی است و تثبیت جایگاه شورای هیئات مذهبی در گرو حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

محمودی‌نیا بیان داشت: اجرای برنامه جامع آموزشی و تبلیغی هیئات مذهبی از برنامه‌های مهمی است که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان به این منظور مورد توجه قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور هیئات مذهبی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: امکان استفاده هیئات از فضای مجازی و تجهیز هیئات مذهبی به امکانات و تجهیزات پیشرفته برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و ترویج فرهنگ صحیح عزاداری و گسترش فرهنگ اهل‌بیت(ع) لازم و واجب است.

این مسئول ادامه داد: ورود هیئات مذهبی به عرصه‌های اجتماعی موجب رشد و شکوفایی ایران اسلامی می‌شود و از مسئولان و مدیران اجرایی می‌خواهیم به طور جدی فعالیت‌های فرهنگی را حمایت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان قرآن کریم را راهنمای بزرگ مسلمانان دانست و اذعان داشت: شناخت انسان از خود سبب شناخت انسان از قرآن کریم می‌شود و هر قدر خودشناسی ما رشد یابد توجه به قرآن و عترت نیز رشد خواهد یافت.

محمودی‌نیا با اشاره به اهمیت شناخت انسان از خود عنوان کرد: ما باید نگاهی به خویشتن خویش کنیم که آیا واقعا انسان هستیم یا نه زیرا انسان دارای یک هویت و ماهیتی است که خداوند به ملائکه دستور سجده بر انسان می‌دهد لذا انسان دارای کرامتی خدادادی است.

محمودی‌نیا با اشاره به سنت حسنه اعتکاف، خودشناسی را از برکات مهم این سنت حسنه الهی دانست و افزود: هر قدر خودشناسی ما رشد یابد حتما توجه به قرآن و عترت نیز رشد خواهد یافت و ما باید قرآن و عترت را بشناسیم، ایمان بیاوریم و بعد به آنها عمل کنیم و در نهایت دیگران را به آن راهنمایی کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان نیز خاطر نشان کرد: دشمنان دین مبین اسلام سعی در تحریف شخصیت ائمه اطهار (ع) دارند و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در جهت معرفی و تبیین رفتار ائمه اطهار (ع) از اهمیت بالایی برخوردار است.

بخشعلی دهقائدی با اشاره به اقدامات ارزشمندی که در حوزه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان دشتستان صورت پذیرفته است گفت: توزیع تقویم مناسبت‌های فرهنگی از اقدامات ارزشمندی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم و این امر روند اجرای برنامه‌های فرهنگی را تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس گزارشات دریافتی مراحل طراحی و چاپ تقویم مناسبت‌های مذهبی سال 91 به اتمام رسیده و به زودی تعداد 2 هزار نسخه آن در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول