اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه قم:

دشمنان با توطئه و فتنه‌افکنی به اسلام ضربه می‌زنند

خبرگزاری فارس: استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه قم گفت: دشمنان استکباری با انواع فتنه و توطئه به فکر ضربه زدن به شیعیان و اسلام هستند اسلحه و بمب ابزار مبارزه نیست زیرا دشمن با نوک قلم در حال فعالیت است

دشمنان با توطئه و فتنه‌افکنی به اسلام ضربه می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، آیت‌الله سید رحیم توکل بعدازظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شانزدهمین سال عروج سردار مخلص دفاع مقدس محمد اسماعیلی در حسینیه چهارده معصوم(ع) این شهرستان بیان داشت: در این برهه از زمان که دشمنان استکباری با انواع فتنه و توطئه به فکر ضربه زدن به شیعیان و اسلام هستند اسلحه و بمب ابزارمبارزه نیست زیرا دشمن با نیش قلم در حال فعالیت است.

وی افزود: در مقابل نیش قلم دشمن که بسیار مخرب است باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا از مقام و منطق حضرت علی(ع) و دیگر اهل‌بیت دفاع کنیم.

آیت‌الله توکل تصریح کرد: اگر روزگاری دشمنان اسلام نخستین امام شیعیان را خانه‌نشین کرده و مظلومیت را برای ایشان ایجاد کردند ما باید هم‌اکنون نگذاریم تا دینمان مظلوم بماند و برای تبلیغ و اشاعه آن بکوشیم.

این استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه قم با اعلام اینکه دفاع از منطق الهی امام علی(ع) که جامعه‌ای را سعادتمند می‌کند وظیفه ما است، گفت: باید در عمل عرض ارادت‌های ما به درگاه اهل بیت اثبات شود نه در حرف مطیع و پیرو راستین آنها باشیم.

*حجاب فاطمی در راس کارها باشد

 

آیت‌الله توکل با اعلام اینکه وهابیت در بین جوانان دانشگاهی ما دست به ایجاد شبهاتی می‌زنند تا مردم را از امام علی(ع) و دیگر امامان و معصومین جدا کنند، ابراز داشت: وظیفه اصلی ما شیعیان حفاظت و دفاع از حریم اهل بیت است زیرا شهدای ما جان خود را برای بقای انقلاب اسلامی و حفظ حریم اهل بیت در کف دست گرفتند تا این امانت بزرگ به ما برسد.

وی با اعلام اینکه شیعیانی که از نخستین امام خود دم می‌زنند باید حجاب فاطمی را بین خود و افراد خانواده ایجاد کنند، یادآور شد: باید جامعه ما حجاب فاطمی را عملی کند و این پوشش در بین افراد مشاهده شود.

آیت‌الله توکل با تاکید اینکه سپاس مختصه خداوند ازلی است و کس دیگری این صفت را ندارد، بیان داشت: علم خداوند، علم ذاتی است و معصومین و اهل بیت(ع) از علم خداوند در وجودشان وجود دارد و مظهر قدرت خداوندی هستند.

این استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه قم اذعان داشت: 73 اسم اعظم برای خداوند ازلی است و خداوند 72 اسم را در بین پیامبران به تناسب تقسیم کرده و تنها یک اسم مخصوص ذات اقدس الهی است که در عظمتش می‌توان گفت بشریت نمی‌تواند به آن دست پیدا کند.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول