اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین دامغان:

ارکان شجره طیبه صالحین در دامغان تکمیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان دامغان از تکمیل ارکان شجره طیبه صالحین در این شهرستان و ورود حلقه‏های صالحین به مرحله اجرای برنامه‏های متنوع خبر داد.

ارکان شجره طیبه صالحین در دامغان تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام غلامرضا باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سرگروه‌های صالحین در دامغان اظهار داشت: سرگروه‌های صالحین رسالتی را برعهده دارند که هم‌چون رسالت انبیاست.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان دامغان گفت: اهداف شجره طیبه صالحین براساس سه محور تربیتی، معرفتی و بصیرتی شکل گرفته است.

باقری تصریح کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی به همت سازمان بسیج مستضعفین ویژه سرگروه‌های صالحین نواحی و استان سمنان سبب جذب بسیجیان بوده است.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان دامغان با اشاره به اینکه در سال 91 نخستین دوره آموزشی سرگروه‌های صالحین با حضور 100 نفر از سرگروه‏های صالحین به مدت سه روز برگزار شد، خاطرنشان کرد: مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی شامل شناخت جبهه جنگ نرم و ارتقای سطح بصیرتی، تدریس اندیشه‌های بینش مطهر و آشنایی با مراحل جذب، تثبیت و رشد حلقه‌ها بوده است.

باقری عنوان کرد: دوره آموزشی فضای مجازی و مدرسه مجازی بسیج ویژه مربیان نیز برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در سال جدید، حلقه‏های صالحین در سطح سپاه ناحیه دامغان فعالیت خود را به صورت جدی و مستمر آغاز کرده و به حول و قوه  الهی ارکان شجره طیبه صالحین در دامغان تکمیل شده است و مربیان توسط سرمربی خود اداره و سرپرستی می‏شوند.

نخستین دوره آموزش سرگروه‌های صالحین با استفاده از اساتید مجرب دعوت شده از تهران و قم در دامغان برگزار شد.

هم‌چنین به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، مراسم ویژه‏ای در شهر سرخه در جوار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

ابوالقاسم فیض، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه سرخه با اعلام برنامه‏های ویژه این حوزه در سیزدهم و چهاردهم خرداد گفت: در روز شنبه، سیزدهم خردادماه سخنرانی حجت‏الاسلام حسن‏آبادی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع سرخه انجام شد.

وی افزود: در روز یک‌شنبه، چهاردهم خردادماه نیز آیت‏الله مهدی‏خراسانی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای سرخه سخنرانی می‏کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه سرخه افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهر سرخه، توسط حوزه مقاومت بسیج و با همکاری مهدیه سرخه برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول