اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک چشم‌انداز دو ساله

طرح صالحین در ادارات استان زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: طرح شجره طیبه‌صالحین در یک چشم‌انداز دو ساله در ادارات استان زنجان اجرا می‌شود.

طرح صالحین در ادارات استان زنجان اجرا می‌شود

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: گنجاندن طرح شجره طیبه‌صالحین در برنامه‌های سال جاری حوزه بسیج ادارات، شاخصه ویژه‌ای به این برنامه‌ها داده است.

وی با اشاره به اینکه طرح شجره طیبه‌صالحین باید محتوایی‌تر و اثر بخش‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود، خاطر نشان کرد: موانعی بر سر راه اجرای این طرح در سال‌های گذشته در ادارات وجود داشته است که با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و نخبه‌های بسیجی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این موانع رفع می‌شود.

مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح شجره طیبه‌صالحین زمانی در ادارات اجرا می‌شود که مخل کار کارمندان نباشد، اضافه کرد: این طرح در آغاز یا پایان وقت اداری در ادارات اجرا می‌شود تا کارمندان بتوانند پاسخگوی ارباب رجوع نیز باشند.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای طرح شجره طیبه‌صالحین یک دورنمای دو ساله در نظر گرفته شده است، ادامه داد: راه‌اندازی و اجرای این طرح در ادارات و دستگاه‌های اجرایی موجب می‌شود کارمندان در طول دو سال گام موثری در استان برداشته و در ترویج اخلاق و منش خوب در ادارات نسبت به ارباب رجوع تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول