اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس نظام صالحین سپاه خواستار شد

ایجاد کانون‏های مطالعاتی در گروه‏های صالحین کشور

خبرگزاری فارس: کارشناس نظام صالحین سپاه، ایجاد کانون‏های مطالعاتی در گروه‏های صالحین کشور را به همت مربیان این طرح خواستار شد.

ایجاد کانون‏های مطالعاتی در گروه‏های صالحین کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فائزه امیراحمدی صبح امروز در دومین نشست حلقه‏های سرگروه‏های محلات مقطع دانشجویی دامغان اظهار کرد: وظیفه مربیان حلقه‏های صالحین، تقویت بنیه فکری، سیاسی و اعتقادی بسیجیان عضو گروه‏ها و ایجاد کانون‏های مطالعاتی است.

وی اظهار داشت: به همین منظور، کانون مطالعاتی "اندیشه مطهر" برای انجام سیر مطالعاتی منظم کتب استاد شهید مرتضی مطهری که متناسب با نیاز روز بوده، به منظور برنامه‏ریزی برای شبهه‏زدایی از اصول دین و انقلاب ایجاد شده است.

این کارشناس نظام صالحین با بیان اینکه شناساندن صحیح معارف دین و ارزش‏های نظام اسلامی از مهم‏ترین اقدامات گروه‏های صالحین است، افزود: بر همین اساس و به پیشنهاد اعضای گروه‏های صالحین، سیر مطالعاتی کتب استاد علامه شهید مطهری مورد بررسی قرار گرفت.

امیراحمدی خاطرنشان کرد: بنا شد تا در گام نخست، کتاب «آزادی معنوی» استاد شهید در گروه‏ها مورد مطالعه و دقت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بحث در زمینه تعریف آزادی، تقسیم‏بندی آزادی معنوی و اجتماعی، عبادت و دعا و رفع شبهات موجود در جامعه از محوری‏ترین برنامه‏های گروه‏های تربیتی صالحین دانشجویی خواهد بود و سلسله جلساتی با حضور بسیجیان در این زمینه شکل گرفته و ادامه می‏یابد.

هم‌چنین مربی طرح صالحین دامغان اظهار داشت: موفقیت در برنامه‌ریزی صحیح و اصولی به دست می‌آید.

سکینه علیزاده افزود: مهارت‏های اجتماعی مجموعه توانمندی‏هایی است که موجب موفقیت در زندگی اجتماعی و فردی می‌شود.

علیزاده گفت: اداره حلقه‏های تربیتی در نظام صالحین به شیوه رهبری است و سرگروه‏ها با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و اوقات فراغت باید برنامه ویژه و خاص برای حلقه‏ها داشته باشند و به واسطه تخصصی شدن دانش، باید برنامه‏ریزی‌های مورد نیاز حلقه‏‏ها نیازسنجی شود.

وی خاطرنشان کرد: سرگروه‏های صالحین باید برنامه‏های متنوع و خاصی برای اوقات فراغت گروه خود داشته باشند و ‏برنامه‌هایی چون کارگاه‏های جنگ نرم،‌ اطلاع‏رسانی در زمینه بازی‏های کامپیوتری خصوصاً حلقه‏های ابتدایی، برگزاری دوره‏های مهدویت، جلسات مشاوره و جلسات سیاسی و مسائل روز را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول