اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد

ارسال 250 اثر از هنرمندان غیر حوزوی به جشنواره اشراق

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از ارسال 400 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم حوزه خبر داد و گفت: 250 اثر از این تعداد، به هنرمندان غیر حوزوی اختصاص داشت.

ارسال 250 اثر از هنرمندان غیر حوزوی به جشنواره اشراق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری ظهر امروز در اختتامیه جشنواره فیلم حوزه(اشراق) که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: هنر پنجره و معبری است که انسان را از یکنواختی رهانیده و زیبایی‌های زندگی را نشان می‌دهد.

وی ابراز کرد: هنر هفتم از ظرفیت بالایی در زمینه انتقال پیام با گستره بی‌شمار برخوردار است و برای دستیابی به نتیجه شایسته و در خور باید همه دست‌اندرکاران عرصه هنر، احساس مسئولیت کرده و رسالت خویش را به انجام رسانند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت ورود حوزه‌های علمیه به عرصه هنر عنوان کرد: جشنواره اشراق در پاسخ به انتظارات به حق رهبر معظم انقلاب و نیاز جامعه در صدد آن است که جلوه‌های گوناگون نهاد روحانیت را از نگاه نافذ سینماگران جوان به نمایش بگذارد.

وی استقبال جامعه هنری از این جشنواره را به رغم خاص بودن و عدم برخورداری از سابقه قبلی، مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 400 اثر در زمینه‌های فیلمنامه، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 167 اثر متعلق به هنرمندان حوزوی و 250 اثر متعلق به هنرمندان غیرحوزوی بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول