اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سمنان مطرح کرد

شناسایی هنرمندان نخبه استان سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: شناسایی هنرمندان نخبه بسیجی از برنامه‏های سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان است.

شناسایی هنرمندان نخبه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد نوروزیان در بازدید از کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، با قدردانی از زحمات عباس اعتماد، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود اظهار کرد: در شهرستان شاهرود، هنرمندان ارزشمندی وجود دارند و می‏توان از ظرفیت این هنرمندان بهره‏برداری بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان نقش بسزایی در مقابله با جنگ نرم دارد، به اثر کتیبه خلیج فارس اشاره کرد و افزود: ارائه این اثر هنری فاخر که برای نخستین بار در کشور صورت گرفته، خنثی ‏کننده توطئه‏های دشمنان در انتخاب و بکارگیری عناوین جعلی برای خلیج همیشه فارس است.

عباس اعتماد، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز با بیان مشکلات کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: بیشتر مشکلات کانون از طرف برخی نهادهای فرهنگی است.

وی بیان کرد: ما خواستار همکاری بیشتر همه نهادها با کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود هستیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در ادامه سفر به شاهرود، هم‌چنین در کارگاه استاد رضا نوری، مسئول انجمن سفال و سرامیک شاهرود حضور یافت و از نزدیک با وی دیدار کرد.

نوری با ارائه طرح‏ها و کتیبه‏های سفالی در دست اجرا بیان داشت: تنها مشکل انجمن سفال و سرامیک حمایت کم از آثار هنری است و حمایت بیشتر مسئولان از هنرمندان به خصوص هنرمندان صنایع دستی رافع مشکلات پیش‏ رو خواهد بود.

نوروزیان ضمن قدردانی از عباس اعتماد و استاد نوری افزود: تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم از همه هنرمندان بسیجی حمایت کنیم و با تمام تلاش در این امر گام برمی‏داریم.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول