اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران ایران خبر داد

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران داخلی در بازسازی بافت فرسوده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و به‌سازی شهری ایران در مشهد از حمایت ویژه از انبوه‌سازان در سال تولید ملی در کشور بویژه در بازسازی بافت‌های فرسوده خبرداد.

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران داخلی در بازسازی بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مجید کیانپور صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خدمت اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم انقلاب از انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران داخلی در بخش مسکن بویژه در بازسازی بافت‌های فرسوده حمایت می‌شود.

کیانپور تاکید کرد: دولت برای نوسازی 100 هزار واحد مسکونی امسال تسهیلات اختصاص داده به گونه‌ای که برای واحدهای صنعتی 250 میلیون ریال، واحد نیمه‌صنعتی 220 میلیون ریال و واحدهای غیر صنعتی 200 میلیون ریال تسهیلات ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ درون بافت فرسوده هم امکانات برای نوسازی وجود دارد تا با امکان سرریز جمعیت مناطق مختلف شهری و جلوگیری از خالی شدن این مناطق به حیات دوباره بافت‌های فرسوده کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و به‌سازی شهری ایران به ایجاد انگیزه بیش‌تر برای نوسازی بافت فرسوده در میان سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان تاکید کرد.

کیانپور خاطرنشان کرد: با بسترسازی برای نوسازی در بافت فرسوده مشارکت و محوریت ساکنین این مناطق و کمک سایر دستگاه‌ها در سال جاری برای افتتاح 120 هزار واحد برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: 6 هزار و 800 هکتار بافت فرسوده در دو سال گذشته نوسازی شده‌اند که این امر نشان از رشد شتابان، منطقی و قابل قبول برای نوسازی بافت فرسوده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول