اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین خبر داد

برگزاری ماهانه مسابقات استانی تیراندازی با کمان در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین از برگزاری ماهانه مسابقات استانی تیراندازی با کمان در قزوین خبر داد.

برگزاری ماهانه مسابقات استانی تیراندازی با کمان در قزوین

مجید ملاحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امسال هیئت تیراندازی با کمان قزوین در نظر دارد ماهانه مسابقات استانی تیراندازی با کمان را در قزوین برگزار کند.

وی ادامه داد: این مسابقات سعی می‌شود در شهرستان‌های استان قزوین برگزار شود تا از میزبانی‌های مرکز تمرکز‌زدایی کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین عنوان کرد: با برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان در شهرستان‌های استان قزوین، دامنه‌ علاقه‌مندان به تیراندازی با کمان در این استان افزایش می‌یابد و در عین حال فعالیت هیئت‌های شهرستان‌ها نیز بیشتر می‌شود.

ملاحسینی با اشاره به میزبانی قزوین از رقابت‌های قهرمانی کشور افزود: در صورتی که زمینه میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور تیراندازی با کمان در استان قزوین مهیا شود این رقابت‌ها را پیش از ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌کنیم.

گفتنی است، مجید ملاحسینی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین چندی پیش، پس از رأی‌گیری از طرف اعضای مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان، به عنوان نماینده هیئت‌های تیراندازی با کمان کشور منصوب شد و به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان کشور درآمد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول